bmw kjetil Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 som sagt inviterer alle til fart å morro på vinjarmoen racetrack:) 100kr inngang 100kr utstilling 300kr for kjøring det blir mulighet for å bremse biler på treffet denne dagen også dynapackrulle for 2wd skal rigges. kommer proffe film karer som skal lage film ut av hele dagen. denne blir såklart solgt til de som vil ha med seg det beste av treffet:) kommer masse gromme biler og kjente profiler denne dagen! kenneth alm vidar jødahl fredrik aasbø kenneth moen thomas nicolaisen kvissel brødrene hans dalhback har også sagt han skal komme så lenge bilene holder tar disse turen:) blir masse stands, kiosk, premier, og breisladdkonkuranse. portene åpner 09 og kjøringa varer til 17.00. aftertrack party blir det også denne dagen:) to far gone spiller på lavotunet! logg dere inn på www.dokkagatebil.com for mere info spre det glade budskap og ta turen! mere info kommer!! flyers har kommet ut!!!!!!!!!
Warsteiner Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Hei kjetil Jeg kommer, viss ikke noe skulle skje. Men da må du komme med BMWen
bmw kjetil Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 supert! ja skal stille opp med grønn jeg,hvis alt går etter planen:) få med alle du kjenner!!
bmw kjetil Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 ta med dere bimmersene og kom på treff!!!
KingB Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Hvor stor er sannsynligheten for at BT avholder kontroll i nærheten denne dagen da...? Noen som har formeninger...? (Hater BT i Hedmark! )
bmw kjetil Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Hvor stor er sannsynligheten for at BT avholder kontroll i nærheten denne dagen da...? Noen som har formeninger...?(Hater BT i Hedmark! ) jeg tipper ganske lite:) i disse traktene foregår det ganske sjelden. så tror du kan ta turen uten uten å være redd for de:)
vetu03 Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Kommer mest sannsynelig sammen med en kammerat, som jeg tror er en kammerat av deg også bmw kjetil..
bmw kjetil Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Kommer mest sannsynelig sammen med en kammerat, som jeg tror er en kammerat av deg også bmw kjetil.. hehe tror jeg har en viss anelse hvem:) bra bra!
fazerfreak Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 eg skal ned håper eg har leketøyet klart til det
Steffen89 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Jeg og en kompis kommer, mulig bilen min bare blir kjørt dit, men om den blir ferdig shinet så stilles den ut.. men kompisen min har en småheftig e30 som skal ut å kjøre;) Må man bruke hjelm på banen, så vi husker å ta med oss det?
bmw kjetil Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Jeg og en kompis kommer, mulig bilen min bare blir kjørt dit, men om den blir ferdig shinet så stilles den ut.. men kompisen min har en småheftig e30 som skal ut å kjøre;) Må man bruke hjelm på banen, så vi husker å ta med oss det? knallbra guter! ja hjelm må man ha? minstekravet for å kjøre er prøveskilter, og en helt ok bil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå