kimeide Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 hei hei... sliter litt her, trenger 3 stk m7-38 eller lengre skruer, hele vannpumpen min løsnet og 3 skruer er BORTE, var leverings tid på skruene, men jeg vil veldig gjerne ha bilen min på veien igjen i dag.... er det noen som vet om noen slike skuer i bergen....? på forhånd takk for hjelepen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXclusive Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 bilopphøggere?? bilXtra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 finnes jo ikke noen bmw høggere i bergen jo... har ringt til alt av bedrifter, ingen som har m7, forbanna dritt dim . . . bilxtra... hehehehe... skjønte an... heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 M7 er sjelden vare.. slet med å få tak i m7 mutterer en gang, prøv å gå innom et mc verksted, det er av å til de bruker sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 hei.. eg vet det ligger en bedrift som selger tror jeg. Var hverftall å hentet slike selv. Ligger like bak der med polly motorsport. Vet ikke hva det heter oppi der http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D669 ... b%3Dyellow Ligger hvertfall inne på samme området... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Her får du opp alternativene: http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D669 ... b%3Dyellow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 astrup selger skruer vet jeg, de ligger på leirvikflaten. Tipper det er der Ceylon har hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 astrup selger skruer vet jeg, de ligger på leirvikflaten. Tipper det er der Ceylon har hvert Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 jeg snakket med ALLE på torsdag morgen... ingen i hordaland hadde... men kunne skaffe på en uke eller to pga ferie.... fikk det med flypost fra molde på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå