Kobar Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Originalt er det jo støpegods, men jeg fikk i svart plast til e46 320 dat 01mod fra koed, er dette gode greier?? og ang vannpumpa, er det skovelen som pleier å ta kvell? er det vanlig at det går hull i pakning eller vannpumpehus når skovelen ryker?
Oderschvank Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 sikker på at det er originalt i støpegods? trodde mitt også va i plast, originalt.
Kobar Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 mener det originale er støpegods, men har ikke begynt demontering av det gamle enda, men har såvidt sett det nedi der bakom egr-ventilen.. vet ihvertfall at det er støpegods på mine e36`r!
Kobar Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 og ja! selvfølgelig knakk festet til termostaten! hvorfor bruker dem plast?!?!?
dvil Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Mye billigere å produsere. Jeg kjøpte uoriginalt termostathus i aluminium til vår 528i fordi flere hadde opplevd at det originale sprakk. Føler meg tryggere nå, men det originale var helt i orden da jeg tok det av (skulle skifte termostat).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå