Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fort gjort. :P Har nettopp skifta fra m20 til m50 i min. Er som natt og dag! eg tok like så greit med hele potta fra m50'n eg. for eksosmanifoilen er jo annerledes i frhold til m20'n..

Skrevet
Fort gjort. :P Har nettopp skifta fra m20 til m50 i min. Er som natt og dag! eg tok like så greit med hele potta fra m50'n eg. for eksosmanifoilen er jo annerledes i frhold til m20'n..

aaaa er det noen som kan forklare meg hva en m50 er?? å hva en 520i e34 12v er??

Skrevet

aaaa er det noen som kan forklare meg hva en m50 er?? å hva en 520i e34 12v er??

hallo... det står jo klart å tydelig lenger framme i tråden din. Men eg kan jo prøve en annen versjon.

m50 er en nyere generasjon motor enn m20 og i to liter versjonen har den 21hk mere i m50 enn m20...

12v står for antall ventiler m50 har som sagt tidligere her 24v..

Håper det ikke ble verre for deg no.. ;)

Skrevet

hallo... det står jo klart å tydelig lenger framme i tråden din. Men eg kan jo prøve en annen versjon.

m50 er en nyere generasjon motor enn m20 og i to liter versjonen har den 21hk mere i m50 enn m20...

12v står for antall ventiler m50 har som sagt tidligere her 24v..

aaa det var lettere_:D

Håper det ikke ble verre for deg no.. ;)

Skrevet
Hehe, ska kje vær lett. ;)

Du kommer nok inni det etterhvert. ;)

ja får nesten håpe på det:P veit du oom noen spesielle sider dem selger m50 motorer?

Skrevet

ja får nesten håpe på det:P veit du oom noen spesielle sider dem selger m50 motorer?

Koed.no selger de brukte bmw motorer og deler... ;)

Skrevet

passer en 535i eller en 528i rett oppi?

Skrevet

passer en 535i eller en 528i rett oppi?

ja men det er en annet type motor og da vil de se det på eu kontrollen, da må det godkjennes... og det står der masse om i alle mulige andre tråder herinne 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...