gkw89 Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 kjørte 8 km da var det halv temp, masse trykk og motor'n varm som fy... vært på verksted og bytta pumpe og termostat, og har i ettertid sett at det ikke ligger no pakning i termostathuset, løse skruer, og nå lekker det under termostathuset... noen tips på hva det lureste er... har tro på at det er bagatell og ikke toppakning...
Fliid Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Høres ut som du beskriver en lekkasje, mtp termostahus. Tett lekkasjen og luft systemet. tut å kjør
gkw89 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 lekker fra den nederste skrua, samt ett lite "hull" i toppen rett bak/under termostathuset, når jeg starter eller fyller på masse vann
Fliid Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Skru av termostat hus og skjekk at o-ring til termostat er der, samt pakningen eller o-ringen til huset. (spørs hva slags type du har) . Skru sammen igjen og luft systemet slik som jeg beskriver i min signatur.
gkw89 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 skrudde av huset, tok ut termostat, fant ingen pakning, så satt inn pakning uten å sette inn termostat, og det lekker... men min erfaring lar det seg kjøre uten å ha selve termostaten, og der det lekker har det ikke noe med selve lokket å gjøre, men på selve motor'n så får se litt bedre på det
Fliid Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/21904.gif Du skal ha to ringer. Nummer 8 og 6.
gkw89 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 nr 8 satt jeg inn i sta... skal se etter den andre i morra jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå