Glenn-Andre Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Hei, da vi har kommet ganske godt i gang med bilen er det på tide å legge ut en liten tråd om prosjektet våres. Bilen er en 82mod E28 528 med 3,5l motor og understell. Bilen er halvveis delebil og banebil. Bilen får bakstilling fra en 520 pga destroyy skal ha bakstillinga på bilen. Det vi foreløpig skal gjøre med bilen er å : Montere bur. 520 bakstilling. Male bilen innvendig. Lakke bilen utvendig. OPPDATERER LISTEN ETTERHVERT. Noen bilder av da vi hentet gliset: Litt demontering: Aircondition er ute: Destroyy fjerner litt kabler: Fikk med litt svensk gull på kjøpet: Fjernet litt asfaltmatter: Litt mere: Destroyy fjerner litt el.vindu kabler: El.vindu og sentrallås kabler: Aircondition helt ute: Kommer flere bilder og mere info etterhvert.
Astri Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Stakars flotte bilen... Men blir sikkert et morsomt prosjekt da... Likte fargen eg. *girlie*
Glenn-Andre Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 bilen er svensk og er ikke verdt å betale avgifter på så den får heller bli straffet den tiden den har igjen på bane.
bmwkizn Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Blir nok et morro prosjekt det der Jeg venter fortsatt på prosjekt tråd om cab,en så jeg får se hvordan den ser ut glenn-andre
Morty999 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 hvor hentet dere denne egentlig? syns jeg kjenne rigjen gårsdplassen der dere henta den. hmm
Glenn-Andre Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Blir nok et morro prosjekt det der Jeg venter fortsatt på prosjekt tråd om cab,en så jeg får se hvordan den ser ut glenn-andre Hehe, det kommer, det kommer.
Glenn-Andre Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 kommer update i morra, har fått i buret, malt den innvendig, fått montert selene og ene stolen.
Glenn-Andre Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Da har vi fått prøvd bilen på Rudskogen. Det gikk forsåvidt ganske bra. 3.gir i langsvingen gikk fint det. Bilen er hakket stivere enn bastø ferga. så der har vi neste prosjekt å begynne med å få på ny vannpumpe og el. vifte fra Volvo S60. Noen bilder: Kommer flere bilder etterhvert
Glenn-Andre Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Takker. Store muligheter for turbo bygg i vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå