Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.Jeg har en bmw 320i e30 87mod. Og jeg lurte på åssen motor kan jeg sette i den, Sånn at jeg kan godskjenne den uten nesten noe problemer. Må jeg opp i 325 motor med 170 hk?Eller kan jeg ha noe større?

Takk for svar :D

tl12dk1wvyvh22jazjzk.jpg

sofpoux1grxhaco30nyp.jpg

Skrevet

du må bytte bakstilling, eksos, fjærbein, motor, mellomaksel, kasse, dempere, stabstag og litt annet tjafs om du skal ha det godkjent.

dessuten må du ha bevis/papirer på delene du setter på slik at de kan identifiseres med en 325.

motor må du ha kvittering, mvapapirer eller noe annet som kan bevise hvor motoren kommer fra. at den ikke er stjålet etc

Skrevet
du må bytte bakstilling, eksos, fjærbein, motor, mellomaksel, kasse, dempere, stabstag og litt annet tjafs om du skal ha det godkjent.

dessuten må du ha bevis/papirer på delene du setter på slik at de kan identifiseres med en 325.

motor må du ha kvittering, mvapapirer eller noe annet som kan bevise hvor motoren kommer fra. at den ikke er stjålet etc

ok :)

Skrevet
du må bytte bakstilling, eksos, fjærbein, motor, mellomaksel, kasse, dempere, stabstag og litt annet tjafs om du skal ha det godkjent.

dessuten må du ha bevis/papirer på delene du setter på slik at de kan identifiseres med en 325.

motor må du ha kvittering, mvapapirer eller noe annet som kan bevise hvor motoren kommer fra. at den ikke er stjålet etc

dvs ganske mye jobb. :wink:

Skrevet
du må bytte bakstilling, eksos, fjærbein, motor, mellomaksel, kasse, dempere, stabstag og litt annet tjafs om du skal ha det godkjent.

dessuten må du ha bevis/papirer på delene du setter på slik at de kan identifiseres med en 325.

motor må du ha kvittering, mvapapirer eller noe annet som kan bevise hvor motoren kommer fra. at den ikke er stjålet etc

dvs ganske mye jobb. :wink:

Hehe ja. Men vist jeg setter den motoren inn uten og godskjenne den og skal på kontroll. Ser de det da? For det er vel ikke så stor forskjell på motoren?Bare mere hk?

Skrevet
du må bytte bakstilling, eksos, fjærbein, motor, mellomaksel, kasse, dempere, stabstag og litt annet tjafs om du skal ha det godkjent.

dessuten må du ha bevis/papirer på delene du setter på slik at de kan identifiseres med en 325.

motor må du ha kvittering, mvapapirer eller noe annet som kan bevise hvor motoren kommer fra. at den ikke er stjålet etc

dvs ganske mye jobb. :wink:

Hehe ja. Men vist jeg setter den motoren inn uten og godskjenne den og skal på kontroll. Ser de det da? For det er vel ikke så stor forskjell på motoren?Bare mere hk?

Utseendemessig forskjell på 320 og 325, er mindre spjellhus og annen innsugsmanif. samt motor nr. så må ha kunnskap til desse motorene for å se forskjell. Mange sliper vekk 2,5 merke som står synlig på toppen.

Hiv nedi 325 motor og kjør! Oppgradere understell og bremser til 325 annbefales.

Skrevet
du må bytte bakstilling, eksos, fjærbein, motor, mellomaksel, kasse, dempere, stabstag og litt annet tjafs om du skal ha det godkjent.

dessuten må du ha bevis/papirer på delene du setter på slik at de kan identifiseres med en 325.

motor må du ha kvittering, mvapapirer eller noe annet som kan bevise hvor motoren kommer fra. at den ikke er stjålet etc

dvs ganske mye jobb. :wink:

Hehe ja. Men vist jeg setter den motoren inn uten og godskjenne den og skal på kontroll. Ser de det da? For det er vel ikke så stor forskjell på motoren?Bare mere hk?

Utseendemessig forskjell på 320 og 325, er mindre spjellhus og annen innsugsmanif. samt motor nr. så må ha kunnskap til desse motorene for å se forskjell. Mange sliper vekk 2,5 merke som står synlig på toppen.

Hiv nedi 325 motor og kjør! Oppgradere understell og bremser til 325 annbefales.

Ok da gjør jeg det 8)

Skrevet

om det er greit henger jeg meg litt på denne?

Jeg lurer på om mann ikke får bilen godkjent med større motor om mann ikke har dokumentasjon på hvor motoren kommer fra?

Jørgen

Skrevet
du må bytte bakstilling, eksos, fjærbein, motor, mellomaksel, kasse, dempere, stabstag og litt annet tjafs om du skal ha det godkjent.

dessuten må du ha bevis/papirer på delene du setter på slik at de kan identifiseres med en 325.

motor må du ha kvittering, mvapapirer eller noe annet som kan bevise hvor motoren kommer fra. at den ikke er stjålet etc

dvs ganske mye jobb. :wink:

Hehe ja. Men vist jeg setter den motoren inn uten og godskjenne den og skal på kontroll. Ser de det da? For det er vel ikke så stor forskjell på motoren?Bare mere hk?

Utseendemessig forskjell på 320 og 325, er mindre spjellhus og annen innsugsmanif. samt motor nr. så må ha kunnskap til desse motorene for å se forskjell. Mange sliper vekk 2,5 merke som står synlig på toppen.

Hiv nedi 325 motor og kjør! Oppgradere understell og bremser til 325 annbefales.

Men veit du hvor billig jeg kan få en 325motor`? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...