Gå til innhold

DLS PS4 høytalere i E9x


Anbefalte innlegg

Hei,

har ENDELIG fått montert høytalerene skikkelig... og jeg syns jeg må dele litt erfaringer med dere.

Den idioten (inkl meg selv) som sier at "Jada, den passer rett inn, uten modifisering eller noe" bør skytes på et åpent jorde...

Jeg vet at jeg har selv sagt det til andre som har spurt, og jeg beklager sinnet, frustrasjonen, fortvilelsen og hatet du må ha følt og opplevd under montering av høytalerne.

De passer IKKE direkte inn på plassen til de gamle høytalerne... Det må litt modifisering til.

Jeg tok selvfølgelig ikke bilder, kom på det etter jeg hadde klipset på dørpanelene igjen. Men kort og godt så er patentbånd en god venn for å få festet høytalerne.

Spør meg om du trenger hjelp....jeg stiller ydmykt opp med mine erfaringer :P

PS - De spiller godt sammen med en liten forsterker sånn som Blaupunkt THA-475`en jeg har! Eneste er at jeg må fade bort de bakre høytalerne, for de klarer ikke henge med...skal bytte de etter helgen / i helgen... Noen forslag til fulltone høytalere som tåler litt bank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

jeg har montert R4 som skal være like PS4 bortsett fra at R4 er litt dypere, de passet direkte inn i hullet på E91, mulig det er forskjell på type anlegg som sitter i bilen, jeg hadde det dårligste i min. Det ble jo 4 hull rundt hullet som var der pga jeg måtte jo skru de fast, men det var det eneste jeg gjorde. Hva var det som måtte til av modifisering hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget til så de var montert på de orginale festene, så tre fester kunne brukes til 4 hull ;) Du monterte vel fra andre siden? Altså tok av nettingen og stappet den inn den veien? Jeg festet de sånn som orginal høytalerne, på baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kunne du laget en skisse som viser hvordan du gjorde for å feste dem bak dørpanelet? Vurderer å kjøpe samme høyttalere selv, og det MÅ se originalt ut.

Har du eventuelt anbefalinger om andre høyttalere jeg burde kjøpe, nå som du har fått prøvd ut dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...