JorgenM Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Hei, jeg er ny på forumet her, men har en kompis som er aktiv og jeg tenkte å legge ut bilen til salgs hvis noen skulle være interessert. Har ikke særlig teknisk bilkunnskap så hvis noen stiller spørsmål er det mulig jeg ikke kan svare Kjøpte selv denne bilen usett i april 2008. Elsker bilen, men synes den er dårlig på trønderske vinterveier. Nå har vi i tillegg planer om å dra hestevogn på vinters tid så derfor skal vi bytte til X5. Km.stand: 220000 Årsmodell: 2001 Effekt: 231 hk Drivstoff: Bensin Girkasse: Automat Tiptronic Interiør: Svart skinn, aluminiumslister og velourtrekk i taket. Antall eiere: 2 Reg.nr: BD25473 Bilen har alt utstyr som var tilgjengelig som ny unntatt soltak. Kjøpt ny i Norge. Har airodynamic styling. Full service-historikk. Sommerdekk: helt nye TOYO 215/40-18 og 245/35-18 Vinterdekk: 225/45-17. EU-godkjent Mars 2009. Noe av utstyret: Avtagbart hengerfeste Parkeringsensor bak Xenon nærlys AC, TV, CD-veksler, GPS Elektriske sportsseter. Minne på førersete Multifunksjonsratt Harman/Kardon lydanlegg Regnsensor Skiholdere Pris oppdatert 26. juli; 210.000 Jørgen Mølnå Namdalseid (Nord-Trøndelag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Ikke mye respons gitt Ønsker hjerne tilbakemeldinger på bilen, annonseringen og pris. Det er eneste 330i Touring på finn.no, så vanskelig å sammenligne pris. Jeg har satt den ut fra hva jeg selv kjøpte den for i fjor. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18555633 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Mulig at bensinmotoren og km standen begrenser markedet for denne bilen noe. Men ellers ser den bra ut, kansje du kunne hatt en mer utfyllende tekst på finn annonsen? Tenker da på hvordan den er holdt/tatt vare på samt fokusere mer på at den har fullt servicehefte. Ta med når den var på service sist feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Pen bil Men tror prisen er litt høy sett i forhold til årsmod og km.stand...vil tro de fleste som er ute etter en e46 touring er ute etter en annen motor, men siden det nesten ikke er aventert 330 touring skal det vel være god sjans for salg Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 fin bil ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Bensinmotor er jo bare pluss! Det som drar ned her er nok den relativt høye kilometerstanden, samt at den har autolat (det blir veldig personlig,men) Pen bil, og riktig utstyrt ellers, men 250 lapper for en prefacelift med godt over 200Tkm på telleren skal nok holde hardt. Tipper du må ned mot 200, men man vet jo aldri.. Får man først noen til å prøve den motoren der så er det vanskelig å gi slipp på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Takker for svar Automat er et MUST for meg, men hver sin smak selvsagt Gjenstående lånebeløp begrenser muligheten for å senke prisen drastisk, men jeg kan strekke meg til 210k foreløpig (ferdig prutet vel og merke..). Skal vurdere å sette ned denne uka, 230k i første omgang tenker jeg. Er ikke desperat etter å selge enda, da det fortsatt er noen måneder til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Takker for svar Automat er et MUST for meg, men hver sin smak selvsagt Gjenstående lånebeløp begrenser muligheten for å senke prisen drastisk, men jeg kan strekke meg til 210k foreløpig (ferdig prutet vel og merke..). Skal vurdere å sette ned denne uka, 230k i første omgang tenker jeg. Er ikke desperat etter å selge enda, da det fortsatt er noen måneder til vinteren. Ser du skriver at du ikke er desperat enda, men jeg sier dette uansett, og kan garantere deg at det er sant: Sett den lavest salgssummen du føler er svelgbar med en gang. Hadde noen bydd deg 210 nå så hadde du solgt den. Da kan du like godt sette 210 nå, og dermed kanskje treffe flere potensielle kjøpere isteden for at de ser bort fra bilen din pga de mener prisen er for høy. Automat/manuell er heldigvis som su selv sier en smakssak, så jeg skal ikke påstå at det trekker ned prisen. Noen vil ha det, andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Ok, jeg har satt ned prisen til 210.000,- nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Ble ikke noen respons på 210k heller, a blir det neppe noen X5 dette året Lar den ligge på Finn til rundt 200, det kan vel plutselig dukke opp noen som er på utkikk etter akkurat en slik bil. Egentlig har jeg lyst til å fortsatt ha den selv også, i tillegg til en X5. Får se hvordan privatøkonomien utvikler seg til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Ok, da har jeg senket prisen til 199k (ferdig prutet!), se om det hjelper. Kommer 3 dager i Aftenposten til uka også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Har lyst på denne bilen din - det er kun km-stand som holder meg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Den er brukt mest til langkjøring og er ikke ungdomskjørt, hvis det hjelper. Ifølge forrige eier også (advokat fra Trondheim). Vi har hatt en gammel Golf til kort-turer og vinterkjøring mens BMW'n er brukt til Trondheims-turer, Hitra-turer, svensk-turer etc. Jeg betaler gjerne neste service, som er om ca 3500 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Har lyst på denne bilen din - det er kun km-stand som holder meg tilbake. Jeg går god for denne bilen om det har noe å si . Det er bare å løpe og kjøpe. Veldig godt holdt hvertfall av nåværende eier, og etter hvordan den var når han kjøpte den, holdt forrige eier den veldig godt også. Steptronik på automat kassen gjør at man kan kjøre girboksen nesten som manuell. Jeg har det selv på min 528 og det kan kjøres meget underholdene med disse, kan man si... Forbruket er ikke rare greiene, så man skal kjøre veldig mye for å spare betydelig kr i forhold til diesel. Denne bilen anbefaler jeg til alle. For å være ærlig, synes jeg den begynner å bli billig, men det er self. markedet som bestemmer prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Da er nytt avdrag betalt på lånet så jeg kan selge den for 190.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg