Gå til innhold

-SOLGT- E46 330iAt selges kun Kr 180k

JorgenM
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny på forumet her, men har en kompis som er aktiv og jeg tenkte å legge ut bilen til salgs hvis noen skulle være interessert. Har ikke særlig teknisk bilkunnskap så hvis noen stiller spørsmål er det mulig jeg ikke kan svare :(

Kjøpte selv denne bilen usett i april 2008. Elsker bilen, men synes den er dårlig på trønderske vinterveier. Nå har vi i tillegg planer om å dra hestevogn på vinters tid så derfor skal vi bytte til X5.

Km.stand: 220000

Årsmodell: 2001

Effekt: 231 hk

Drivstoff: Bensin

Girkasse: Automat Tiptronic

Interiør: Svart skinn, aluminiumslister og velourtrekk i taket.

Antall eiere: 2

Reg.nr: BD25473

Bilen har alt utstyr som var tilgjengelig som ny unntatt soltak. Kjøpt ny i Norge. Har airodynamic styling. Full service-historikk.

Sommerdekk: helt nye TOYO 215/40-18 og 245/35-18

Vinterdekk: 225/45-17.

EU-godkjent Mars 2009.

Noe av utstyret:

Avtagbart hengerfeste

Parkeringsensor bak

Xenon nærlys

AC, TV, CD-veksler, GPS

Elektriske sportsseter. Minne på førersete

Multifunksjonsratt

Harman/Kardon lydanlegg

Regnsensor

Skiholdere

Pris oppdatert 26. juli; 210.000

Jørgen Mølnå

Namdalseid (Nord-Trøndelag)

ti0e7epm172xlwco5maf_thumb.jpg cve0rgocn7bpwkh9af9s_thumb.jpg zbgjzlu20a2u8aelrrrz_thumb.jpg ita9bsoeb3d3hi2a7gwo_thumb.jpg pnvr5dpyxxjsifhx32t2_thumb.jpg j0j3zkl55kixsz1qlhh8_thumb.jpg 8voh09a9nwpja8ez0npl_thumb.jpg hlk02pe3ksia247vak8r_thumb.jpg 66l4i72ewh6ofby0o6bl_thumb.jpg fqsth382gd7y2uuwhich_thumb.jpg pyoer9m5582s8l3n0t4p_thumb.jpg jxxwj76s8n5agwyx4xlp_thumb.jpg shvqao19zwiysor0govm_thumb.jpg c7g9lzcvvhsc18z1vh65_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at bensinmotoren og km standen begrenser markedet for denne bilen noe.

Men ellers ser den bra ut, kansje du kunne hatt en mer utfyllende tekst på finn annonsen?

Tenker da på hvordan den er holdt/tatt vare på samt fokusere mer på at den har fullt servicehefte. Ta med når den var på service sist feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) Men tror prisen er litt høy sett i forhold til årsmod og km.stand...vil tro de fleste som er ute etter en e46 touring er ute etter en annen motor, men siden det nesten ikke er aventert 330 touring skal det vel være god sjans for salg :wink: Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinmotor er jo bare pluss!

Det som drar ned her er nok den relativt høye kilometerstanden, samt at den har autolat (det blir veldig personlig,men)

Pen bil, og riktig utstyrt ellers, men 250 lapper for en prefacelift med godt over 200Tkm på telleren skal nok holde hardt. Tipper du må ned mot 200, men man vet jo aldri.. Får man først noen til å prøve den motoren der så er det vanskelig å gi slipp på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

Automat er et MUST for meg, men hver sin smak selvsagt :)

Gjenstående lånebeløp begrenser muligheten for å senke prisen drastisk, men jeg kan strekke meg til 210k foreløpig (ferdig prutet vel og merke..). Skal vurdere å sette ned denne uka, 230k i første omgang tenker jeg. Er ikke desperat etter å selge enda, da det fortsatt er noen måneder til vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

Automat er et MUST for meg, men hver sin smak selvsagt :)

Gjenstående lånebeløp begrenser muligheten for å senke prisen drastisk, men jeg kan strekke meg til 210k foreløpig (ferdig prutet vel og merke..). Skal vurdere å sette ned denne uka, 230k i første omgang tenker jeg. Er ikke desperat etter å selge enda, da det fortsatt er noen måneder til vinteren.

Ser du skriver at du ikke er desperat enda, men jeg sier dette uansett, og kan garantere deg at det er sant:

Sett den lavest salgssummen du føler er svelgbar med en gang. Hadde noen bydd deg 210 nå så hadde du solgt den. Da kan du like godt sette 210 nå, og dermed kanskje treffe flere potensielle kjøpere isteden for at de ser bort fra bilen din pga de mener prisen er for høy.

Automat/manuell er heldigvis som su selv sier en smakssak, så jeg skal ikke påstå at det trekker ned prisen. Noen vil ha det, andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ble ikke noen respons på 210k heller, a blir det neppe noen X5 dette året :)

Lar den ligge på Finn til rundt 200, det kan vel plutselig dukke opp noen som er på utkikk etter akkurat en slik bil.

Egentlig har jeg lyst til å fortsatt ha den selv også, i tillegg til en X5. Får se hvordan privatøkonomien utvikler seg til neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er brukt mest til langkjøring og er ikke ungdomskjørt, hvis det hjelper. Ifølge forrige eier også (advokat fra Trondheim). Vi har hatt en gammel Golf til kort-turer og vinterkjøring mens BMW'n er brukt til Trondheims-turer, Hitra-turer, svensk-turer etc.

Jeg betaler gjerne neste service, som er om ca 3500 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på denne bilen din - det er kun km-stand som holder meg tilbake.

Jeg går god for denne bilen om det har noe å si :D .

Det er bare å løpe og kjøpe.

Veldig godt holdt hvertfall av nåværende eier, og etter hvordan den var når han kjøpte den, holdt forrige eier den veldig godt også.

Steptronik på automat kassen gjør at man kan kjøre girboksen nesten som manuell. Jeg har det selv på min 528 og det kan kjøres meget underholdene med disse, kan man si...

Forbruket er ikke rare greiene, så man skal kjøre veldig mye for å spare betydelig kr i forhold til diesel.

Denne bilen anbefaler jeg til alle. For å være ærlig, synes jeg den begynner å bli billig, men det er self. markedet som bestemmer prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...