halllon Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 NYE 9.5x19" og 8.5x19" Gunmetal Stern krysseikerfelger selges kr 7000,-. Bakfelgene er innpress ET15 og mener framfelgene også har samme innpress (kan sjekke). Er laget for 5-serie, men bør vel også sitte riktig på 3-serie med vals og strekk. Selges 7000,- uten dekk. Felgene er nye og aldri montert. Kan hentes i Ski, 20 min øst for Oslo. Ring 64865050 eller send PM her ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Skal prøve å finne ut av innpress på framfelgene idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 hvor får man tak i sånne felger i 18" til e36?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 se om du finner ut nav diameteren i samme slengen når du sjekker inpress da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Er det med senterkopper til desse? Og sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 mrbatnes: Senterkopper følger med. Har ikke fått sjekket ut navdiameteren, prøver å få sjekket dette imorgen. Tipper de er beregnet for navringer, så man kan justere seg til 72.5 eller 74.1 eller hva det nå er man har. kim MPower: Jeg kan sende, men tør dessverre ikke sende som oppkrav. Hvis det er ok for deg å forskuddsbetale kan jeg sende med Posten eller Tollpost eller hva som måtte passe best. Fredric Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Sjekket nå, felgene har stort nav slik at man kan bruke navringer for å få de til å sentrere riktig både på 3-serie, 5-serie, 7-serie, etc. Sitter som en smekk på ordentlig valsa 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 mitt bud står enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Hva er budet på nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Da ligger vel budet på 4400,- pluss fires stk brukte 18" dekk. Jeg trenger dessverre ikke dekk, så derfor hadde vært fint med et bud med bare penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Bang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Trenger ikke Norge's sladde konge dekk? Alltid greit med litt ekstra, selvom man er sponsa sålangt øyet kan se vel? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Trenger ikke Norge's sladde konge dekk? Alltid greit med litt ekstra, selvom man er sponsa sålangt øyet kan se vel? hehe.. Hei sjef! Hehe, alltid fint med dekk, ikke sånn ment. Da er disse felgene solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå