|Ole| Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Nokken som har tips til erstatning av originale motor fester til E30 m20 motor? Sist eg bygde turbo vart det så hett nedi der att motorfestet sklei ifra gummi foringa... spm nr2: Kor mykje skal man trekke til når man bruker ARP bolter på toppen? Er det samme metode som strekkbolter og litt til?
Melkvik Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Hmm bare lage deg en foring av noe det, f.eks mange som bruker ishockey pucker faktisk.... borr ett hull igjennom, og så en gjennomgangsbollt med låsemutter, skal nå funke bra det, istedenfor ishockey puck kan du nå dreie deg foring av alu eller noe også da:) Bruk fantasien:P
|Ole| Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Eg har hørt om begge dei idè ene der Eg tenkte eg skulle høre med folk om det var nokke meir ¨bruker venlig¨ som ikkje var så stivt
Fliid Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Kommer ann på hvor stumt du vil at motoren skal stå. Er flere alternativer på markedet. Skjekk ppf, millway f.eks. Eller så kan du dreie i hva du vil, som det blir nevnt tidligere. Du kan og lage deg ett varme deksel rundt putene og bruke standard gummi puter. Brukervennlig, hva tenker du da på ? ARP har forresten egne tiltrekkingsmomenter. De kan du få fra produsent, eller så er det flere som sitter med forskjellige beskrivelser for hvordan du skal trekke til disse. Det er problemet, folk sitter med forskjellige beskrivelser. Så kjør igang med å bli forvirret og bare gå for en metode: )
|Ole| Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Kommer ann på hvor stumt du vil at motoren skal stå. Er flere alternativer på markedet. Skjekk ppf, millway f.eks.Eller så kan du dreie i hva du vil, som det blir nevnt tidligere. Du kan og lage deg ett varme deksel rundt putene og bruke standard gummi puter. Brukervennlig, hva tenker du da på ? ARP har forresten egne tiltrekkingsmomenter. De kan du få fra produsent, eller så er det flere som sitter med forskjellige beskrivelser for hvordan du skal trekke til disse. Det er problemet, folk sitter med forskjellige beskrivelser. Så kjør igang med å bli forvirret og bare gå for en metode: ) Takker for tips, trur eg går for metoden til Kim Thomas i Kimmit Sport, han hadde antall NM eg skulle trekke til med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå