Kentan-racing.com Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Har litt liggende.. lmm m3 3liter..93 modell tror jeg det var.. Tomgangsmotor m3 3liter.. 2 eller 3 stk.. litt usikker.. s50b30 spjeld rekke.. 1 eller 2 stk liggende.. innsug til s50b30 1 stk mener jeg.. 2 stk m3 3l svinghjul. 1 stk m3 3l topp. Denne er plukket i biter.. skulle byttes tetninger i den.. 1 stk komplett blokk med stempler og veiv.. (slått en bit ut av og sveiset inn igjen.. Hvor mye den tåler aner jeg ikke) Vanos styre boks m3.. 93 mod.. 1 stk m3 grenrør.. Bud på alt.. skam bud som 50 kr blir knappt nok lest.. Blokka er bud på 200 kr på.. Da kun tomme blokka.. Veiv til disse motorene ligger på 3000kr! Kent 41313608
LarsFromasj Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Selger du biter av toppen løst? Er interessert i øvre halvdel av toppen (kamhuset), helt rein uten løse deler.
Kentan-racing.com Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 usikker på om jeg har det kamhuset liggende.. er ikke helt 100% sikker på hva som ligger igjen.. Men bare og komme med et bud.. skal få sjekket opp innen lørdags kvelden satser jeg på.. sender deg en pm om det du ikke sender meg en sms.. Kent
Kentan-racing.com Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Da har du et bud på tinga så langt så får vi se om noen andre byr på noe.. om ikke får du en god haug med billige m3 deler..
Kentan-racing.com Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Vi kan si 25 denne mnden da! Skal prøve og få full oversikt over hva som ligger nede på verkstedet og få tatt bilder av det.. i mine øyne er egentli blokken ubrukeli.. All innmat er fin men som sagt en skade i den som har vært sveiset..
sector59 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Det er støpejernsblokk? hvor er den sprukket? Mulighet for å sementfylle med tanke på skade? Har den hvert kjørt med skade? Å du har vell ikke nokk deler til og sette sammen en startklar motor?
Kentan-racing.com Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Er støpe jern.. Tja betong.. hmm har jeg ikke tenkt på... ;O Er i en kant på midten.. motoren ble slengt ut av en bil som skulle teste åssen det var å fly.. Har blokk med komplett innmat.. Toppen skal være komplett med ventiler men er demontert.. mener å ha kambrygge.. kammer har jeg å tror jeg.. har å 2 stk vanoser.. Men vet vi tok eksos drevet fra denne delemotoren til min turbo motor.. så det vet jeg mangler.. Ellers skal jeg igrunn ha det meste.. Har å et kabel nett om jeg ikke tar feil.. Har å en m3 hjerne om ikke en kompis som lånte den har solgt den.. Skal ta turen på verkstedet i helga og se hva som ligger der.. Driver og bygger meg nytt så orker ikke dra så mye ut i nye verkstedet..
sector59 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Vet du om disse stemplene tåler å bli frest ned, med tanke på tvangsmating? Kontra m50, der sjørtene knekker på en liten feiltenning Ta de på pm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå