bmwess Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 kunne trengt noen bilder av elektronikken ved coil på en m20 motronic. Bor du i rogaland og har goe peiling på bilelekronikk venter det en kasse øl på deg hvis du får start på bilen min! hehe hvis ikkje får du nøya deg me ein kaffi og ein drøs. Problemet er at eg ikkje får gnist. alt av fordeler plugger ciol osv er nytt. La merke til det at jord gnistra som f... når eg sette på strømmen så der e noge som ikkje stemme der. alt annet virker og ingen sikringer eller rele er tatt.
hylle Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Mulig problemet ditt ligger her : vet ikke om du har et oppsett som luker ut at den må være montert. Men iallefall på m20 må lmm være tilkoblet for og få start.
bmwess Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 våte plugger? Får drivstoff ja får ikkje strøm til coil
bmwess Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Mulig problemet ditt ligger her : vet ikke om du har et oppsett som luker ut at den må være montert. Men iallefall på m20 må lmm være tilkoblet for og få start. lmm er tilkoblet nå. gammelt bilde.
GiljeN Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 hadde sama probleme på en m30...da fant drog jeg og herja i alle ledninger rundt i motor rommet..plutseligt starta den så rota jeg rundt igjen å den daua.fant ut det var dårligt kontakt inne i en kontakt..klikka den å nå går den så et uvær..så er ikke mye som trenger å gå galt for en motor ikke starter
bmwess Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 hadde sama probleme på en m30...da fant drog jeg og herja i alle ledninger rundt i motor rommet..plutseligt starta den så rota jeg rundt igjen å den daua.fant ut det var dårligt kontakt inne i en kontakt..klikka den å nå går den så et uvær..så er ikke mye som trenger å gå galt for en motor ikke starter Ja eg har hatt start på den og skulle bare skifte dyser og så står det i 7 steina alt.lurer på om eg ska skifta ut heila ledningsnettet eller få fult sprut i an. Har du et ledningsnett liggende? E det du så har ein 535 turbo?
GiljeN Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 kan stemma d sjekk alle kontaktar å sånt ? napp ud å riv i de..i de klips kontaktane så går de ofte sånt inni:S
bmwess Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 kan stemma d sjekk alle kontaktar å sånt ? napp ud å riv i de..i de klips kontaktane så går de ofte sånt inni:S Ja eg må gjør det! vaka reint alt av kontakter og sjekka motstand og brudd av ledning. Hadde du ein m5 lmm til salgs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå