andreee Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Jeg legger da ut denne bilen for salg pga jeg trenger kapital til huslån! Jeg har 2 biler jeg beholder den jeg for solgt til slutt så her er det førstemann til mølla. Bilen er en e39 1997 modell km.255000 BP57067 Den bruker olje men ikke antydning til olje i vann, eller vann i olje. Den spyr ut litt blårøyk ved oppstart og av å til ved nedgiring og pådrag etter å ha ligget en stund i 2000 rpm. PRoblemet er ventiltetningene som er av plastikk som må skiftes! Anbefaler overhaling av topp 10 000,-. Bilen er ikke strøken litt rust nede på dører og Bakluka. Om den ikke blir solgt beholder jeg og overhaler toppen. Rette fargen, rette utstyr og rette interiør. Utstyr Avtagbart hengerfeste Lasteholdere/skistativ Lettmet. felg sommer Metallic lakk Sommerhjul Takrails Air Condition Bagasjeromstrekk CD-veksler Cruisekontroll Elektriske speil El.vinduer Farget glass Midtarmlene Multifunksjonsratt Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Servostyring Skinninteriør Sportsseter Takluke ABS-bremser Airbag foran Antiskrens Antispinn Sideairbager Startsperre Stålbjelker Pris 74000 INK årsavgift og omregg! Kan evt ta inbytte i BILLIG stasjonsvogn som er TD. Bilen ble levert på Eu godkjenning idag feil var: Nye dempere framme. (bestilt) Justering av håndbrekk (banda er nye ifølge tidligere eier). Vennlig hilsen André Edland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Går for 70 ved handel FØR søndag! Da jeg skal til utlandet da ellers beholder jeg. a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 bud på 65 , en som ringer imorgen ang 70 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 har denne gått i skien/porsgrunnsområdet før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det sto han var fra oslo men skal ikke se bort ifra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg