iDriver Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Hei! Har akkurat fått min første BMW i hus Følgelig dukker det opp et par spørsmål, og da kom jeg over bimmers.no som ser ut til å ha en del kunnskap. Mitt første spørsmål gjelder navigasjon. Ser at min ble levert med 2008-02 Premium. Kunne gjerne tenkt meg å få inn fotobokser, og ser det ligger div Pro-versjoner ute, ferdig med fotobokser, men jeg har aldri sett Premium. Er disse to versjonene det samme? Hvis Pro og Premium er det samme, så synes jeg kanskje at jeg fikk et litt gammelt kart, siden vi er over halvveis i 2009 og det har kommet ut (minst) to oppdateringer etter det, eller hva? Fikk forøvrig ikke med noen DVD med kart - burde jeg fått det? Eller er det normalt iom at det allerede ligger på HDD? Hadde jo vært greit med backup, dersom fotoboks-eksperimenteringa går feil. Har noen formening om hvor mye BMW tar for nye og oppgraderte kart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Jeg mener bestemt at kart ikke følger med nye biler hos BMW. Jeg har aldri hørt om "premium" navigasjon, bare business og pro. Er det en helt ny bil du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iDriver Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Ja, det er en helt ny bil. 318i produsert tidligere denne mnd. Kan heller ikke si jeg har funnet noe om Premium, men det står vitterlig det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Tipper du har pro navigasjon med en karttype som heter premium. De har sikkert ikke sendt med plata for å være sikker på at du ikke låner den til f.eks meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå