gromsmurf Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Heisann! Rune heter jeg og er riiimelig fersk innen bmw verdenen, men dumpa brått ned en '87 e30 318i i garasjen her, som hadde sett sine beste dager etter veien, så nå er den under oppussing for å bli baneprosjekt. I den anledning har jeg da noen spørsmål.. - Hvor mye effekt tåler original girkassa? Greier den rundt 200hk? - Kan noen skaffe meg skjema eller oversikt over ledningene på tenningslåsen? Skal koble om noen av ledningene der, så trenger litt overikt over hvilke ledninger som går til hva.. Slik så den ut da den dukka opp på skollenborg.. Takker på forhånd for svar. Rune.
Glennski Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Kjøp deg Haynesboka til E30 Der står ALT om ledninger og det eletriske anlegget.
Fliid Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 haha, haynes boka er en vits! Gromsmurf, gi meg litt tid. Så skal jeg sende skjema på pm til deg.
Glennski Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 haha, haynes boka er en vits! Gromsmurf, gi meg litt tid. Så skal jeg sende skjema på pm til deg. Den har hvertfall hjulpet meg hver gang. Så unnskyld meg for at jeg sa noe.
gromsmurf Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 hehe.. Glennski: har haynesboka, og den er genial, men akkurat når det gjelder tenningsåsen er den ikke heeelt up to spec.. Fliid: Det er genialt!!
Fliid Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 glennski. De elektriske tegningene er en vits. De jeg snakket om . Særlig på motorskjema tegningene. Det er noe av det dummeste jeg har sett. Unnskyld at jeg lever da.. hehe, ro ned a : )
gromsmurf Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 takker for skjemaet fliiid, men jeg kom desverre ikke noe lenger.. trenger en spesifikf oversikt over hvilke ledninger inn og ut av tenningslåsen som går til hva, og med hvilke fargekoder.. skjemaet jeg fikk på pm tok for seg kun selve startfunksjonen, og den har jeg finni ut av.
Fliid Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Tja, skal nå ikke være for brå i vendingen du. Har nok flere tegninger på lur
gromsmurf Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Tja, skal nå ikke være for brå i vendingen du. Har nok flere tegninger på lur hehehe.. det er bra!
Glennski Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 glennski. De elektriske tegningene er en vits. De jeg snakket om . Særlig på motorskjema tegningene. Det er noe av det dummeste jeg har sett. Unnskyld at jeg lever da.. hehe, ro ned a : ) Slapp av, jeg bare fleipa Her skal vi da ikke krangle om noe
Fliid Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Hehe, begynte å bli engstelig for at du var en slik " sorri for at jeg lever" type.
gromsmurf Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 noen som har peiling på hvor jeg får tak i m3 breddere foran og bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå