håkon_w Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Hva kan jeg gjøre? kan jeg lufte på slangen, på samme måte som på nippelen? Passer de fleste kalippere fra E30, uavhengig av type? med og uten abs? Jeg har slått nedi en torx bit, og den har selvfølgelig også knekt. Eller er det noen andre lure forslag? poenget er selfølgelig å få det lufta. disse nipplene er ikke av det solide slaget altså. det er en 316I `90 vh Håkon W. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 løsne på ekspansjonstanken, la motoren gå og pass på at du holder tanken litt høyere enn resten av vannet i systemet. da går luftingen av seg selv. funker fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Tror det desverre er bremser det er snakk om her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 ja, det er bremselufting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Går an å lufte på slangen,men da må eventuelt kaliper løsnes slik at slangen er høgste punktet. Går an å borre den ut,men da må nesten stempelet ut for å få ut restene av nippelen og gjenges på nytt. Enkleste er nok å skifte kaliper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 går fint å borre ut. brukt 6mm Hss bor de gangene jeg har gjort det.. borra ut hele møkka uten å ta gjengene på noen av kaliperne. kommer jo seff an på hvor stødig du er på hånda det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå