fugl Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Fruen er lei av at passaten må stå utenfor garasjen,så nå vurderer jeg å kvitte meg med denne..Bilen er klar for restaurering/ombygging,men jeg får ikke tid til dette.Bilen er etter det jeg vet komplett,men har ikke vært startet på 15år..Det er kun overflaterust på denne og trolig ble den tectylert samme år som den ble avskiltet,for under er det strøkent! Bilen er delvis demontert men ikke påbegynt restaurering..Den ruller og kan styres,men må selfølgelig hentes på henger.. Pris? Aner ikke hva den er verdt,så gi bud!
fugl Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Det følger ikke med noen nye deler her (foruten dekkene) beklager dersom det kunne tolkes slik.. Motoren står i bilen.Sistemann som kjørte den bare parkerte,skrudde av tenningen og skrudde av skiltene for å si det sånn.. Tilogmed litt bensin igjen på tanken.. Er nok litt mekanisk arbeid før den kan kjøres forsvarlig igjen..
fugl Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Eneste jeg har registrert som mangler er teppet på dørken,og en pynteting oppe på panseret(Der hvor det er en blindplugg).Ellers har jeg alt i garasjen.
Tsbusa Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Eneste jeg har registrert som mangler er teppet på dørken,og en pynteting oppe på panseret(Der hvor det er en blindplugg).Ellers har jeg alt i garasjen. Ok, jeg tenkte slikt som lyktene osv, siden de mangler på bildet.. Men hvis "alt" er tilstede, for å få den fungerende, kunne dette vært int.. Hva er CA pris antydning?
fugl Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Lyktene ligger i bagasjerommet ja. Aner ikke hva jeg kan forlange for noe sånt..jeg fikk den..må vel være noen tusenlapper?
Tsbusa Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Lyktene ligger i bagasjerommet ja. Aner ikke hva jeg kan forlange for noe sånt..jeg fikk den..må vel være noen tusenlapper? Kommer med ett startende bud på 2500,- jeg da:)
håkon_w Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 kult rat rod prosjekt, med svær hemi v8, eller enda bedre Mopar;)
fugl Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 2500 er notert.. Jeg er fortiden bortreist,så bilen kan tidligest hentest 18.august. Ja,hadde vært tøft med svær motor i denne!
Deep Dish Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Lyktene ligger i bagasjerommet ja. Aner ikke hva jeg kan forlange for noe sånt..jeg fikk den..må vel være noen tusenlapper? Denne burde du få litt for, ser jo ut som den er i bra stand karosserimessig iallefall... Ligger en på finn.no i mye verre tilstand til 20000,- (1937 mod) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18206990
fugl Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 joda,men en 37-modell har et litt annerledes karrosseri,og jeg vil tro at det er en sjeldnere bil enn den jeg har.. men håpte på noen kroner da.. var meningen å restaurere den og bruke den til brudebil men bryllupet kom litt fortere enn beregnet... Får ikke tid til så mye med småfolk i hus og mye jobbing desverre...
knut_olestad Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Send en mail til Nordmøre og Romsdal Kjøretøyhistorisk Klubb (NRKK), kan hende de har noen som er gira. nrkkred@gmail.com
fugl Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Hei! Har ikke vært her inne på en stund...Trodde jeg hadde sånn at jeg fikk mail hver gang det var aktivitet i tråden,men tydeligvis ikke.. 5000 er notert ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå