Kobar Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Lille type differensial til e36 selges! 25% sperr. kjørt ca 100.000km, plukket av fra en utenlandsk-regga 320i! I bra stand, helt tight og fin, og den ser bra ut også! Selges til høystbydende, uansett ikke under 4500kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 ligger enda tilsalgs her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 var vel en litt høy pris, får jo 325sperre for 4500 vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Såg ikke at det sto Lille typen diff så tok nok feil ja, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 ergo ikke samme sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Såg ikke at det sto Lille typen diff så tok nok feil ja, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 den er da ikke lik 325 så vidt jeg veit da 316-320 e36 ble levert med 168 diff og 325 ble levert med 188. men er ikke gæli pris for dette er ikke hyllevare. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 strevde lenge etter å få tak i denne sperra, men da det viste seg å stå en sperre på en "delebil" jeg har kjøpt, så velger jeg å selge denne igjen, da jeg bruker sperra på "delebilen" heller denne er lite kjørt, og ser ut til å være nesten som ny, tight og fin! jeg selger den ikke dersom jeg ikke får rundt 5k for den, for det var det jeg gav da jeg kjøpte den! og jeg har ikke brukt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå