Tommy89 Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Hei, skal bytte viskokoblinga i vifta på bilen min. (går varm når den står rolig på tomgang, men synker til vanlig temp når jeg kjører, kjenner litt slark når jeg kjenner på vifta så velger å prøve å bytte den) er en e28 520 med M20 motoren. jeg lurer på no så enkelt som, åssen får jeg den av?! har lest meg fram til at det er linksgjenger. men det sitter no så inni *****! så jeg er ute etter alt av forslag til mothold av no slag så det ikke går rundt med en gang man tar i litt:p Tommy
camxer Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Du skal skru med klokken for å så løsne viskosekoblingen. Personlig brukte jeg bare en passe stor skiftnøkkel og kilet den fast ved en av reimhjulene
Dan327t Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 på min 728 satte jeg bare på en stor fastnøkkel å rappa til den med en plank. løsna da.
Tommy89 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 takk for svar folkens:).. så det er ingen fasitsvar på detta med andre ord. da går jeg ut å prøver igjen med vold som stikkord;).. æsj nei må vente til lakken har tørka først:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå