Sveddi Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 viskerene mine til frontruten kuttet ut idag. Visker foran fører kan bevedes med hånden og visker foran passasjer står fast... noen som har tips hva dette kan være. Er en 97 mod 523 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 skjedde på min 2000 528 også.. Armen på høyresiden står rett på viskermotoren, det går ett stag fra denne til armen på venstresiden. Dette hoppet av på min, da dette staget var slitt.. Ta av filterboksen til kupefilteret på venstre side (bare noen klips), så ser du hele systemet.. Kjøpte nytt stag, og byttet dette, da ble alt i orden. Staget koster ikke stort, å er byttet på 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Satser på at det er det samme på min også då. Er nesten det jeg regner med er skjedd på min når jeg var inne på nettbutikken til GS å såg hvordan det så ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 skjedde på min 2000 528 også.. Armen på høyresiden står rett på viskermotoren, det går ett stag fra denne til armen på venstresiden. Dette hoppet av på min, da dette staget var slitt.. Ta av filterboksen til kupefilteret på venstre side (bare noen klips), så ser du hele systemet.. Kjøpte nytt stag, og byttet dette, da ble alt i orden. Staget koster ikke stort, å er byttet på 5 min. Takkar for hjelpen, for var det samme som hadde skjedd på min også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 skjedde på min 2000 528 også.. Armen på høyresiden står rett på viskermotoren, det går ett stag fra denne til armen på venstresiden. Dette hoppet av på min, da dette staget var slitt.. Ta av filterboksen til kupefilteret på venstre side (bare noen klips), så ser du hele systemet.. Kjøpte nytt stag, og byttet dette, da ble alt i orden. Staget koster ikke stort, å er byttet på 5 min. Takkar for hjelpen, for var det samme som hadde skjedd på min også ja Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå