Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite låseproblem her.

Bakluka mi har utrolig nok gått i vranglås, altså, den vil ikke låses opp.

Sentrallåsen fungerer forøvrig på resten av bilen, men sliter med å få opp bakluka. Noen så vet om noe lurt jeg kan gjøre for å åpne denne igjen?

Bilen ville først og fremst ikke åpne bakluka etter et verkstedbesøk sist uke. Nå har verkstedet tatt en måneds ferie så jeg får ikke tatt kontaktet dem.

på forhånd takk :)

Skrevet
Et lite låseproblem her.

Bakluka mi har utrolig nok gått i vranglås, altså, den vil ikke låses opp.

Sentrallåsen fungerer forøvrig på resten av bilen, men sliter med å få opp bakluka. Noen så vet om noe lurt jeg kan gjøre for å åpne denne igjen?

Bilen ville først og fremst ikke åpne bakluka etter et verkstedbesøk sist uke. Nå har verkstedet tatt en måneds ferie så jeg får ikke tatt kontaktet dem.

på forhånd takk :)

Har du prøvd å låse opp med nøkkel? Jeg hadde samme problemet,og da var det en giver i selve låsen som måtte skiftes.

Men det er en nødåpningsprosedyre: Sett i hovednøkkel,vri til du kjenner motstand, også vri ennå litt til. Da åpner lokket.

Skrevet
Nøkkelknepet virker kun ved tomt batteri,og desverre ikke på alle e39

Hos meg var det ikke tomt batteri,men giveren i låsen var gåen. Da virket nøkkelknepet. Husker ikke helt hvilken vei jeg vred,men tror det var "åpningsveien". Det må det jo ha vært,ved ettertanke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...