MrBimmer Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 viss noen gir meg den prisen eg vill ha selger eg den. Alle tetningan på blocka er nye. Ventil teningen bør bytes. og det er alt som er gale med motoren. Motoren er mye påkosta. Motoren her gåt 5tusen etter dette: Ny reg reim Vannpumpe topp pakning Bunpakning Topp deksel pakning. Eksos pakning 88mod Faclift motor med catalysator stempel Komplet motor med elnett girkasse Pris 8tusen
MrBimmer Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Ingen som er intrisert. De med ventiltetningene er ikkje så gale som eg sier de er, Den bruker litt olje ja, derfor eg nente de. Dette er ein utrolig go motor. Motor bloka har vært lakert sort toppen er heilt rein. Det visses ikkje slitajse på camen.
Hopen Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Ligger fræna i M&R? mulighet for å sende til brekstad eller trondheim?
MrBimmer Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Fræna ligger i m&r. ja å sende er vell mulig
MrBimmer Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 har en m20b25 til. kommer vell en tråd om den og.
tool-nes Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 hvor mye for å frakte denne til vestfold? hvordan er standen på den andre motoren?
MrBimmer Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 viss du henter den på trminal i oslo kan eg skaffe bilig frakt.
MrBimmer Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 den andre motoren er i same stand omtrent, bare at den veit eg når det blei skifta rådelager og stempelringer.
tool-nes Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 skal tenke litt på det, er veldig interessert i denne motoren. Må bare telle litt på pengene.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå