2fast4u Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 hvor sitter dette relet i e39? har mye rykk og napp når jeg slipper gassen,og under giring er det litt rykk.. må dra rundt starteren lenge før den starter også.. når den først starter så er det så vidt den går irundt. turtelleren står på 0 samtidig. gir litt gass så kommer den.. + at den går dårlig+ noen ganger går den ganske bra. ingen feilmeldinger med carsoft kam/veivfølere er byttet. og 3 coiler og det er ikke falskluft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Omtrent samme fenomenet som dukker opp på min i ny å ne. Går stort sett strøkent, men får innfall som ligner på dine innimellom. Har bytta kam/veiv og spjeldsensor, uten at det hjalp meg stort. Null feilkoder her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Den funksjonen er integrert i styre-enheten når du passerer et visst turtall med TPS i lukka stilling(motorbrems). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Den funksjonen er integrert i styre-enheten når du passerer et visst turtall med TPS i lukka stilling(motorbrems). så denne "cut of" funksjonen ligger inni TPS mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Inne i hjernen. Når hjernen får signal fra spjeldsensor om at spjeld er lukket så kuttes fuel tilførsel over ett vist turtall. F.eks. ved 1000 rpm og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå