brunsame Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Holder på å bygge turbo på min e36 325.. noen som har en downpipe liggende? gjerne et helt eksosanlegg? er sånn vband flens styr:/
|Ole| Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Hei du, dette er veldi lett å lage sjølv V-Band klemme kan du bestille på www.ksr.no , husk att du må bestille riktig størrelse, ellers så har biltema veldi billig eksos som er kurrant å sveise om du kjenner nokken som kan det
brunsame Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 ja, går greit å lage sjøl, men hadde vert kanon å få kjøpt ferdi! laget eksos til opel omega som vi bygde turbo på for litt siden.. det var et rent helvette, kom i komflikt med styringen så vi fikk bare svinget ene veien.. men fikk laget det til til slutt:p men ser heldigvis lettere ut på bmwen da! har bestilt v band klemme og sveise flens så om ingen har et ferdig til det kommer, så lager jeg selv:D
|Ole| Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Oki, det er veldi kurant å lage på bmw...Iallefall om man kjører raka rør heile veien 2.5" pleie å funke
brunsame Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 ja, kommer nåkk til å kjøre "takrenne" eksos tenker jeg! kansje legge inn en lyd potte på midten:p og en helt bake! vi får se!
|Ole| Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Det høres mykje bedre ut når man har ei mellom potte, da får man mykje reinere 6`er lyd
OLEZZ Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 har en 2.5" downpipe med vband flens til overs. Ikke veldig pen, men den er tett og duger. Er uttak til lambasond der også.
brunsame Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Må ha 3" jeg mener jeg på Har faktisk ikkje målt men er ganske sikker på det er 3". Vist ikkje tar jeg kontakt på pm;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå