smainick Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 hmm , ja det må jeg se litt nermere på
smainick Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 da er det ikke lenge til jeg kan fortsette på på grombilen:D bilen har stått inne til vinterlagring, men desverre så raste tak stolpen sammen og datt rett i taket på e30n... bolk og små sår ved takluka så må lakkeres igjen... men får satse på att uflaksen er borte nå får lappen i slutten av august så satser på å ha bilen så godt som ferdig da;) har vært veldig stille inne her siden jeg parkerte bilen for vintern men når tar jeg tak i den igjen å bynner med litt maskinelt, bytte clutch, slite deler/ service deler osv så følg med folkens;)
smainick Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 ble ikke som planlagt med e30n gitt, fikk fatt i en e36 tds sedan som jeg har drivi med, til jeg får motivsjon til og lakkere e30n igjen:P mene nå er det vel på tide, så over helga skal jeg opp til det nye verkstedet og klargjøre med verktøy osv og komme igang igjen:D
smainick Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 forslag til eventuel ny farge, viss jeg skal skifte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå