bmwe_e36 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Hei!! laget heller topic her i stedet for prosjekt topicen. Etter som det står litt stille og ikke blir gjort mye før vinteren. Så går heller mer tilbake til den i vinter. Så leger ut litt bilder å sånn her;) bilder: tidligere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Strøken bil! E36 coupe passer veldig bra i den fargen også må eg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 strøken bil er et langt hakk si;) ser bra ut på bildene men er ikke like bra i virkligheten. så skal bli laket og shinet til vinteren:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 blir nye bilder snart igjen:D har gjort noen små ting nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Ut i fra bildene ser jo bilen dritfin ut. Bra du fjernet den "supravingen" og når du får den lakkert og polert tror jeg du vil være en stolt eier. Ingen farger ser bedre ut på bil enn nypolert rød med skikkelig dybde i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 takk takk:D ser etter en vinter bil nå så je får vrengt i ser å lakka den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Hei. I dag har jeg vaska motor rom, og motor:D blir vel litt laking av noen detaljer der nå. Så det ikke ser ut som noen har stått og pussa av lakk et par steder. hadde et bilde jeg måtte lege ut, gider ikke å ta bilder nå. etter som jeg har 19" forran og 17" bakk. etter som enne dekke vart ødelagt. kommer nytt enten i morra eller onsdagen. har jeg blitt lovet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 bra senk og fin farge men dørhåndtaket i rødt, var IKKE fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Liker den der godt. Utrolig fet farge og veldig ryddig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 bra senk og fin farge men dørhåndtaket i rødt, var IKKE fint hehe, det er ikke pent nei. men blir ikke gjort noe før jeg skal hel lakkere bilen. da skifter jeg ut alle sånne stygge ting;) takk for komentaren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Nå går foresten bilen igjen, og er gla. den paserte ikke 2500 omdreininger. og prøvde alt. men glemte av en liten sensor og så klart var det den:p Har fått nytt dekk på felg nå. Så blir vel tatt noen bilder i løpet av uka. driver og vurderer en tur til våler banen til helga, men får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Har hatt shine av motor rom i dag: ) samt at jeg har montert 19" i dag. men glemte av kameaet inne i sta. så fikk ikke tatt bilder:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 veldig så flott bil!!! rødt er veldig fint men må passes ekstra godt på, de svakeste fargepigmentene er i rødt, men dette har du klart og holde perfekt!!! Men 19", hvordan går det, ingen problem? bredde har du på de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Liker bilen:) Minner veldig om min gæmle.. Er så ryddig og pent med rø bil med sorte detaljer. Nydelig senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 veldig så flott bil!!! rødt er veldig fint men må passes ekstra godt på, de svakeste fargepigmentene er i rødt, men dette har du klart og holde perfekt!!! Men 19", hvordan går det, ingen problem? bredde har du på de?? 19" går bra det, 8,5 brei felg med 235/35 19" som jeg bruker nå. men den senken jeg har nå suber det ikke med 4 "halfeite kærer" så går ganske bra. er et lite problem, med 19" tar litt i med fult ratt omslag i inner skjermen. men bare å tenkte på og ikke leger over helt fult:p tenkte jeg skulle sjeke muligheten for og justere ned litt ratt omslag. så det ikke tar i. tusen takk for komentarene for resten:D bilen er ikke like pen i lakken i virkligheten da;) men vis det blir våler blir det shining hele fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå