vidarbe Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg må innrømme at jeg ikke har så mye peiling på bil. Får en feilmelding på dashbordet om at venstre park lys (front) ikke fungerer. Det stemmer, det lyser ikke. Det jeg har gjort er å skifte lyspære på den, med fortsatt samme problem. Det jeg lurer på da er o det kan være en sikring. Er det noen som vet hvilke sikringer man skal skifte, og hva park lys er på tysk? PS! Bilen er en BMW E46 320 M-sport (2002) Takk! Mvh, Vidar
Glennski Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Hei!Lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg må innrømme at jeg ikke har så mye peiling på bil. Får en feilmelding på dashbordet om at venstre park lys (front) ikke fungerer. Det stemmer, det lyser ikke. Det jeg har gjort er å skifte lyspære på den, med fortsatt samme problem. Det jeg lurer på da er o det kan være en sikring. Er det noen som vet hvilke sikringer man skal skifte, og hva park lys er på tysk? PS! Bilen er en BMW E46 320 M-sport (2002) Takk! Mvh, Vidar Her har du oversikten på engelsk
vidarbe Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Takk skal du ha. Jeg ble ikke så mye klokere Skjønner ikke hvilken sikring som hører til park lyset...
dvil Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Sikring 9 og 32 går til lysmodulen, hvor strøm til hver enkelt pære styres elektronisk. Dvs. ingen rele eller egen sikring for parklys. Lysmodulen kjenner at strømforbruket er feil, skrur av den kretsen og gir feilmelding. Du har enten feil lyspære, dårlig kontakt eller brudd i ledningen. Eller så kan selvfølgelig den utgangen i modulen ha feil.
vidarbe Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Takk skal du ha. Setter pris på det. Da vet jeg iallfall hva jeg skal kikke på. Mvh, Vidar
vidarbe Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Takk for god hjelp! Det gikk bra Mvh, Vidar
dvil Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Så bra. Fint om du skriver hva som var feil, så lærer vi litt.
vidarbe Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Hei! Jo, det kan jeg gjøre Holdt på å bytte lyspære på feil lys. Så enkelt var det. Når jeg byttet pære på riktig lys,, så var alt i orden. Ville ikke skrive det først, siden det var såpass pinlig... Vidar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå