Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

kremt kremt kremt kremt folkens.. har da akkurat kommet meg tilbake fra O-store utland.. overgangen fra 35'C til det vi har her var ille.. Har en ikke frisk bil heller, men vært på jobben noen timer i dag for å utbedre.. Det hjelper stadig ;) Banetreff skal jeg være med på, bare ikke utpå :P og spesielt ikke med X emblem bakpå.. da ser jeg tusenlappene fly.......

Nok OT, jeg er med neste gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt kremt kremt kremt folkens.. har da akkurat kommet meg tilbake fra O-store utland.. overgangen fra 35'C til det vi har her var ille.. Har en ikke frisk bil heller, men vært på jobben noen timer i dag for å utbedre.. Det hjelper stadig ;) Banetreff skal jeg være med på, bare ikke utpå :P og spesielt ikke med X emblem bakpå.. da ser jeg tusenlappene fly.......

Nok OT, jeg er med neste gang! :D

35 grader hørtes ikke feil ut! hehe.. Rommis snakka noe om at du kanskje hadde noe kjennskap med montering av løse AE ringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update..

Har idag vært hos Dr_S for å jobbe litt med bayer`n. Bilen ble først vasket skikkelig, for å så gå over med clay (meguiars). Dette produktet var helt nytt for meg, så fikk god hjelp av Dr`n :)

Synd jeg ikke hadde noe kamera for hånden, for dette var natt og dag! Annbefaler alle dette produktet. Blei rektig imponert over resultatet. Neste nå blir å vokse bilen, med voks fra meguiars :)

STOR takk til Dr_S som tok seg tid til å hjelpe meg :D

..bilder kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt kremt kremt kremt folkens.. har da akkurat kommet meg tilbake fra O-store utland.. overgangen fra 35'C til det vi har her var ille.. Har en ikke frisk bil heller, men vært på jobben noen timer i dag for å utbedre.. Det hjelper stadig ;) Banetreff skal jeg være med på, bare ikke utpå :P og spesielt ikke med X emblem bakpå.. da ser jeg tusenlappene fly.......

Nok OT, jeg er med neste gang! :D

35 grader hørtes ikke feil ut! hehe.. Rommis snakka noe om at du kanskje hadde noe kjennskap med montering av løse AE ringer? :)

Det satt noen løse ringer på bilen min da jeg kjøpte den, men de fikk jeg tatt av..

Men er ikke noe problem å få montert dem da :) Si fra du, så skal vi ordne det vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update..

Har idag vært hos Dr_S for å jobbe litt med bayer`n. Bilen ble først vasket skikkelig, for å så gå over med clay (meguiars). Dette produktet var helt nytt for meg, så fikk god hjelp av Dr`n :)

Synd jeg ikke hadde noe kamera for hånden, for dette var natt og dag! Annbefaler alle dette produktet. Blei rektig imponert over resultatet. Neste nå blir å vokse bilen, med voks fra meguiars :)

STOR takk til Dr_S som tok seg tid til å hjelpe meg :D

..bilder kommer :D

Bare hyggelig det vettu! Det er like artig hver gang å vise folk som ikke har testet claybar før, hvor bra det er på lakken.

Og det panseret ditt....det var ille! Var jo som sandpapir og clayen bare dro til seg skitt! Men vi fikk tatt alt som satt der og...var jo glatt som glass etterpå ;)

Er mange biler som SER rene ut, men som ikke er det i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir muligens noe til lørdag eller søndag hos meg! Er meldt knallvær!

Fått voksa bilen eller? :)

Skulle kjøpe den nxt voksen, men de hadde ikke mere, så jeg kjøpte en annen voks(fikk den bilig siden de ikke hadde den jeg skulle ha:D). Så, ja, jeg har voksa bimmern:D Kunne trengt en vask nå desverre.. :P Jeg har fri helg, så bare å si ifra hvis jeg er velkommen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...