Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Har vært på biltilsynet idag også.. Undersøkt om jeg kunne få bestille skilter til bilen uten flagget på (Siden jeg har bulka litt på det foran :P ). Det kunne jeg bare drite i. Kun veteranene som kunne få det gitt. Kjedelig for meg :P

Da må jeg tenke litt på om jeg vil ha med flagg :? Usikker der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet...Biltilsynet sender en bestilling på skilt til skiltfabrikken (som faktisk ligger i Tønsberg et sted) og det må da kunne gå an å bestille et hvitt skilt?! Ikke noe krav til merking ennå så lenge du kjører bil kun i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer vettu, Jon :) Pluss ikke alle som vil ha rødt, blått og hvitt på bilen sin...

Veit alt detta med detaljer, men syns egentlig ikke at det er en detalj som drar ned utseende på bilen. Blir litt som å ikke tørre å bruke viskeren på bakruta for at det blir riper. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe om det er flagg der a? Hadde plaga meg mer at di var i plast.

Skulle helst ikke hvert i plast heller, Jon. Hvis du ser Thomas sine skilter, det er det jeg er ute etter. :wink: Er som Dr`n sier, detaljer.

Fullt klar over hvordan skilter Thomas har. Hadde sånne på IS`n min. Hehe. Men til våren får dere ta en dag begge to og shine opp min gule. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...