Syse Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Dude! Jeg finner ikke trackingbugen du har planta på bilen min! Hvor er den??
///Kristian Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Dude!Jeg finner ikke trackingbugen du har planta på bilen min! Hvor er den?? Hemmelig haha.. Må ha kontroll på bilane vettu
///Kristian Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Nye bilder idag Med Doff.E46 Tårnstiver fra Schmiedmann Mer bilder.. Imorgen blir det forhåpentligvis en runde med meguiars ...og flere bilder
Glenglen Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Nydelig Kristian gjorde seg med litt solfilm og jaggu er de hjula der perfekt for bilen din Doff sin begynner å se bra ut å nå *tommelopp* til dere!
///Kristian Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Ut å vaske nå..så blir det vel kanskje en runde med no polish
monskjellevoll Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Nydelig bil Hvor kjøpte du kn-filterer og varme skjoldet. og merket du noe forskjell?.
///Kristian Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Nydelig bil Hvor kjøpte du kn-filterer og varme skjoldet. og merket du noe forskjell?. Takk for det. Kjøpte det via en kamerat, men er i utgangspunktet fra schmiedmann om ikke jeg tar feil. Stor forskjell på lyden hvertfall
///Kristian Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Blitt tatt en del nye bilder idag, men ettersom jeg sliter med å få lastet de opp, så får vi vente til i morgen.. Ble en kjapp runde med polish idag. Satser på en skikkelig runde i påsken
Syse Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Blitt tatt en del nye bilder idag, men ettersom jeg sliter med å få lastet de opp, så får vi vente til i morgen.. Ble en kjapp runde med polish idag. Satser på en skikkelig runde i påsken SI ifra!
///Kristian Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Da kommer de siste bildene, som ble tatt etter en kjapp polish på søndag. Med den "kjente" øya Bastøy i bakgrunn. Det var alle for denne gang Hva syns folket?
dav-a Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Flotte bilder, digger fortsatt de nye felgene du har. De passer bilen din så vanvittig bra!
///Kristian Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Takker og bukker Veldig fornøyd med bilen selv nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå