E30Frelst Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Hei allesammen! Vi har en spilleautomat stående. Med seddel intak, og maskina er intakt, starter og er gøy og spille på ! Ypperlig for en som har f.eks et hobbyrom, pauserom, garasje eller lignende. Budet starter på 5000.- Hvis dere syns det er drøyt, så sier jeg bare: Hvor mange finnes det igjen ? Autentisk verdi ? Kommer den til og stige i pris ? Hvor kult er det ikke og ha ? Bilder, osv kommer i løpet av et par dager eller kan sendes på MMS!
E30Frelst Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Oppdatert med bilder i første innlegg!
Ostnes Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 5000 er billig! En anna kar her inne har også en lignende automat, han skulle iallefall ha 15000 før han kunne vurdere å selge den Jeg har ikke råa nå, men Free bump
iNthe Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 haugevis av spilleautomater til salgs på finn for 9000. så 5000 er rimelig. men 15 tusen er bare dumt å tro at man får
mAZE Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Den er verdt det en kjøper er villig til å kjøpe den for.. Det finnes sikkert folk som vil gi 5k for denne.
stiann Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 En kjenning av meg hadde tre lignende automater i fjor sommer.Sto 2 mnd,er avertert på finn.Automatene var i topp stand.Han fikk solgt EN av dem for 1500. De andre ble kastet. Lignet veldig på automaten din Tror ikke de er lettsolgt. Men lykke til Håper du har lykken med deg det der var vel et tåpelig innlegg vel? Hvorfor er det et tåpelig innlegg? har sett mye verre inlegg her for å si det sånn Men du får no synes hva du vil dette er en salgstråd! hva kameraten din fikk solgt for er likegyldig. det har ikke noe i denne tråden og gjøre. derfor var innlegget ditt tåpelig. Har ikke noe her å gjøre? da har vel jeg kunne f,eks ta en sånn..Hvorfor har noen avatar bilde av en boble på et BMW forum? Hører vel ikke helt hjemme det heller.. hehe det har du forsåvitt helt rett i. he he
E30Frelst Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Tusen takk for at du ødela salgstråden min BMWKIZN, jævla tufs
bmwkizn Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Tusen takk for at du ødela salgstråden min BMWKIZN, jævla tufs Haha..Tror du folk bryr seg om kommentarer fra meg hvis de er intressert i en spilleautomat?? Du er ganske tett hvis du tror du får selge noe til en som ikke er intressert. Og er Noen intressert så er de sikkert også villig til å betale for den. Og et lite tips. Pass på hvem du kaller en jævla tufs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå