Mr_///M Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Hei, har et lite problem med bimmern min. Har en e39 2003 modell(sedan). En del av fotbrønnen på høyre side bak pleier å være vått/fuktig etter å ha vasket bil eller når det har regnet. Hva kan være feil? Er det noen pakninger som må byttes, evnt. hvilken av de? Takker for hjelpen.
Mr_///M Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Skjekk fuksperren bak dørtrekket for høyre bakdør. da må jeg av med dørtrekket da? hvordan ser den fuktsperren ut?
dejavu Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Hei, har et lite problem med bimmern min. Har en e39 2003 modell(sedan). En del av fotbrønnen på høyre side bak pleier å være vått/fuktig etter å ha vasket bil eller når det har regnet. Hva kan være feil? Er det noen pakninger som må byttes, evnt. hvilken av de? Takker for hjelpen. Jeg sliter med det samme. Bare foran. Tok av dørtrekket i dag. Grei jobb, som jeg laget en liten guide over. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=122928 Fuktsperren er en slags isoporlignende formpresset plate. Den kan løsne, noe som kan føre til vannlekkasje. Men tror ikke min vannlekkasje ligger der. Har du takluke?
Fliid Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 I motsetning til dørtrekket forran, så er det kun skruen i håndtak som er av skruer på dørtrekket. Ellers så er det clipset. Bare å dra løs og så løfte det opp. Hardt og bestemt.
Mr_///M Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Hei, har et lite problem med bimmern min. Har en e39 2003 modell(sedan). En del av fotbrønnen på høyre side bak pleier å være vått/fuktig etter å ha vasket bil eller når det har regnet. Hva kan være feil? Er det noen pakninger som må byttes, evnt. hvilken av de? Takker for hjelpen. Jeg sliter med det samme. Bare foran. Tok av dørtrekket i dag. Grei jobb, som jeg laget en liten guide over. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=122928 Fuktsperren er en slags isoporlignende formpresset plate. Den kan løsne, noe som kan føre til vannlekkasje. Men tror ikke min vannlekkasje ligger der. Har du takluke? Har ikke takluke nei. Skal ta av dørtrekket og sjekke fuktsperren først. Er jævlig irriterende det der, må nesten alltid tørke fotbrønnen etter vask.
Mr_///M Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 I motsetning til dørtrekket forran, så er det kun skruen i håndtak som er av skruer på dørtrekket. Ellers så er det clipset. Bare å dra løs og så løfte det opp. Hardt og bestemt. Okay, takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå