Skautroll Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Heisann.. jeg har en 320i -85 med kritthvite plugger. motoren er overhalt, dysene er byttet, og bensintrykket er testet. Så har jeg kommet til lmmèn. har lest at motstanden i den skal ligge mellom 60 og 1000 ohm. Er det noen som vet om dette skal øke linjært ettersom spjellet åpnes? Jeg har 3 stykker liggende, og alle varierer helt villt i ohmen når jeg åpner den sakte. begynner på 300, og opp og ned mellom 1 og 1100 ohm før den avslutter på 300. er jo ikke bra. høres ut som jeg får fuelcut på 5500 rpm også.
Skautroll Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Noen som vet hva lambdaen skal ligge på i en org 320i? tenkte å montere widebanden min bare. Og hvis noen vet hvem nippel som skal før og etter spjellet på fordelerklokka? finner ikke riktig tegning av spjellet mitt på ETK eller GS.
Skautroll Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 under 16-20 i a/f verdi på penkjøring og motorbrems, 13-15 på fullgass, helt opp til 5500 rpm, da er det tomt for fuel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå