Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 den sykeste og beste filmen jeg har sett mht redigering og stemningsskapelse i en bilrelatert film: helt sykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ikkje verst denne nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 super bra,måtte sjå den 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 hehe, jeg har sett den 15 på rad jeg nå, sitter som sagt med grøssninger på ryggen, med bra øretelefoner med klar lyd og engasjement gjør at jeg har fått grøssninger alle gangene jeg har sett den! INSANE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 kul film ja!! men savner litt motorlyd, turtallssperra er musikk i mine ører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Rå film.. men di karene der var helt rå og se på også.. visste ikke at disse var så kjente før eg kom hjem og leste om di på den driftmonkey siden.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 og sjølsagt er det mr.leone som står bak:P jaggu gjør han mye rart:P samme fyr som hadde "monster evo'n" og driver jdm-garage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Bra film! Nesten Top Gear kvalitet på filmingen, synes jeg. Filmen som musikken er tatt fra. er forresten også bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 kva film er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 kva film er det? den siste mohikaner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 stemme, faen eg har lurt på det i heile dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Bra film! Nesten Top Gear kvalitet på filmingen, synes jeg.Filmen som musikken er tatt fra. er forresten også bra! The Last of the Mohicans er en bra film ja...+1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå