upright Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Harnå hatt E91 m-sport 320dat ett par måneder, og fått lagt på drøye 10.000 på telleren. er meget fornøyd med bilen, og etter at jeg fikk kvitta meg med RunFlatMøkka, har den faktisk blitt riktig så god på veien! MEN.. Nå skal bilen brukes som FAMILIEBIL, og da er jeg litt usikker på om den er litt for stiv?! Noen andre som bruker tilsvarende bil med småbarn? Er det eventuelt en smal sak å få byttet tilbake til standardfjærer i stedet for M-sport? Noen andre tips, eller er bilbytte beste utvei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 gjør vel ingenting om den er senka eller ikke når du har med barn? er jo mer behagelig å kjøre senka=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 litt enig med christer, bortsett fra over humper, hull i vei o.l Ville ikke bekymret meg for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Med e91 ville jeg heller bekymret meg for lite bagasjerom enn stive fjærer. Har sportsunderstell på eneren min, og ingen av ungene klager på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upright Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Jeg er helt blank på området, men synesbilen er lovlig stiv, og da spesielt i Oslo, med trikkeskinner, fartsbumper, og en million høl i asvalten.. Er bare skikkelig usikker på om å fyke rundt med baby bak i en senka bil er så himla smart.. Når det gjelder E91 og plass, er det faktisk helt OK. Bakseteplasen er bedre enn mye annet, mens bagasjeplasser er noe tight.. Men plass til vogn og 2 XL TNF bagger baki.. Til påske og sommer må det slenges på en skiboks.. Ingen andre med E91 m-Sport og småonger/baby??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-E91 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 har selv en e91 der jeg synes at bagsjeromsplassen er litt liten til tider, men er på kun til hyttetur og eller til ikea. samboeren min synes vi kunne bytte den til fordel for en bil med større plass..(vw caravelle ) løsningen ble tilhenger til ikea og mer fornuftig pakking til hyttetur (trenger ikke å ta med alt ). under kjøring med familien må enn begrense seg mens aleine kan enn kose med frisk kjøring(kjøreglede ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Vi har gått for løsningen med to biler på hyttetur de siste to gangene, da får både mor og far kjøre edelt merke og ingen krangler om hvem som skal kjøre hvilken halvpart av ruten. Vi er litt som tyskerne som har med sykler bakpå, bare vi har en 118i til småturene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-sport85 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 ikke nå problem d. d går bar 2 barne stoler bak, viss du har 2 stoler åg 3 unger er d velldig trangt, velldig liten bil viss du er FAMILIE på 5 persjoner . men 2 voksne å ett eller 2 barn går fint... jeg hadde en subaru forester med D2 COLIOVERS og 19" felger da datra mi var noen månder gammel, d jikk fint men hele ungen spratt i stolen ved bare små humper, ikke ambefalt, men har en e91m-sport nå å det kjempe fin bil for små barn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå