Gå til innhold

89 mod. 325 i turbo M-tech 2 vurderes solgt.


furis81
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei sann.. int i og bytte i en 93 mod nissan 200sx s13? motor gått kun 700 mil etter bygging. alt i bunn er smidd utenom veiva, pianotråd i blokka, alt i toppen er nytt. steg3 oppsett på motor, eu godkjent i 2 år:)

send gode bilder på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei så bare at hvis du ikke fikk den prisen du skulle ha så tok du av turboen og det som måtte være og solgte den orginal... det er godt mulig jeg som så feil :)

ja skrev att jeg kunne selge uten motor.. men ikke så mye billigere...

er ikke barre å ta av turbo.. motor er bygd om og lavkomprimert oh eksosen passer ikke orginal motor.. men bil uten motor og eksos.. med orginal hjerne... la oss si 75000..

70000 uten nye felgene... da følger det med 15" med kant.. fine...

noe ala dette: http://mgf.rulezz.com/images/MO_EX_WH_AZEV_A.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interisert i og bytte i en rustfri 1990 mod E30 320ia Coupe, som aldri har vært vinterkjørt.

1 eier i tyskland fram til 2006, tatt inn av 2 entusiaster til Norge.

Så kjøpt av meg ?

Hvor den av meg har fått på seg:

FK Königsport Coilovers

Nye hjullagre

Nye bremseskjold

4x100 BBS LM Reps

Kan sende med xenon til nær og langlys, aldri montert.

Sorte blinklys foran.

Kan leveres med proffsotede ruter og garanti.

Bilen har rullet under 90K KM..

Bilder kan sendes på MMS.

Svar gjerne på sms, 90 69 89 61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interisert i og bytte i en rustfri 1990 mod E30 320ia Coupe, som aldri har vært vinterkjørt.

1 eier i tyskland fram til 2006, tatt inn av 2 entusiaster til Norge.

Så kjøpt av meg ?

Hvor den av meg har fått på seg:

FK Königsport Coilovers

Nye hjullagre

Nye bremseskjold

4x100 BBS LM Reps

Kan sende med xenon til nær og langlys, aldri montert.

Sorte blinklys foran.

Kan leveres med proffsotede ruter og garanti.

Bilen har rullet under 90K KM..

Bilder kan sendes på MMS.

Svar gjerne på sms, 90 69 89 61.

liker ikke helt den Automaten.. :S men bilder kan du sende... så kan ting vurderes.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det virker som en litt stiv pris hvis toppen er skjev og oljelekasjen er der for så å betale 85 000kr synes du kunne senket prisen litt eller godkjenne den med turbo for å rettferdigjøre prisen

mulig du og mange andre synest det er litt dyrt.. men enn får ikke fatt i en så bra bil billigere spør du mej.. jeg brukt 1 år på å finne denne.. og den har kostet meg manger timer arbeid for å få den i den stand den er nå... og ca 100 000.... jeg MÅ IKKE bli kvitt bilen...

jeg elsker den.. men har lite tid til overs nå... og skal begynne på skole... har 3 bilen men dette er den siste jeg igrunnen bil selge!!

Jeg har mange bud litt under.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett denne live noen ganger. flott bil. men som folk sier her er det nok et stort minus om blokka kaster olje. er nok det som holder igjen. send inn blokk og få plana den og topp. så selger du nok bilen fortere. er ikke så alt for jævlige priser på Ålesund motorverksted.

Alt 2 er nok og sette i en motor som hører til originalt. Men den skaltilog med da vere rimelig 100& for og få 95k. Lykke til med salget av en super flott bil. uten tivoli baklyktene seff;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett denne live noen ganger. flott bil. men som folk sier her er det nok et stort minus om blokka kaster olje. er nok det som holder igjen. send inn blokk og få plana den og topp. så selger du nok bilen fortere. er ikke så alt for jævlige priser på Ålesund motorverksted.

Alt 2 er nok og sette i en motor som hører til originalt. Men den skaltilog med da vere rimelig 100& for og få 95k. Lykke til med salget av en super flott bil. uten tivoli baklyktene seff;P

setter ålesund motorverksted in ny pianotråd og da??

hehe.. tivoli baklykter ja.. :)

Har sef orginale liggende og...

Ja planen er å bytte ut omtor når jeg får tid.. eller so ligger den jo bare her å lufter seg om noen er inntressert.. :)

Tar alltids imot tilbud og innbytte forslag... mange rart ting av det men ikke noe spess inntresant enda.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...