TorErling Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Må få E34'en litt nærmere bakken, noen som har noen anbefallinger om hvilke type sett jeg skal kjøpe? Må være komplett med dempere og fjærer og ha Tüv papierer. 40-20 mm ? er vel greit? Så dette på GSbildeler http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=693736&type=new Det står " For bil med sportsunderstell " dvs. M-tech understell? så dette passer ikke på min bil som ikke har dette? Ser at koed selger supersport til en grei pris, noen som har efaringer ?
Hattis Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Eg har senka min e34 med supersport senkesett 50/30, var selv veldig i stuss på hva en skulle velge. Etter å ha kjørt et par tusen km så må eg si at er veldig fornøyd. Er passelig stivt til fam kjøring og "alene" kjøring. Har akkurat vært på ferie uten problem på ferger.
TorErling Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 ok, høres bra ut Har vel ikke noen bilder av 50/30 senk?
Simpel Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Tyvlåner tråd: Noen som vet hva "kort tapp på demper" innebærer i praksis?
PingleBimmer Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 20til 40?? sa du ikke du skuile ha den ned til bakken?? justerbart coliovers er tingen..... fra 10mm til 95mm pluss det blir stivt som f:)liten vits å kaste bort penga på noe annet.. får bra k&w til runtd 12000 den er sykt bra...
TorErling Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 hehe.. joda justerbare coilovers er sikkert fett, men tror det blir litt overkill.. er ikke den mest sportslige bilen, gjør det egentlig mest bare for utseende.
PingleBimmer Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 er sykt dumt å ikke gjøre det ordentlig blir fort mye dyrere dda.. får også bilig utgaver av coilovers... en kompis av meg hadde coilovers å justert maks ned med 5 stk i bilen holdt den seg i samme kjørestiling:) å skal det være skal det være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå