e30no Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Vurderer å selge min 87 mod 325ix tilfordel for en større bil. Bilen skal inn til eu godkjenning den 3 aug så salgsmeldingen får ikke min underskrift før dette er i orden. Kmstand: 206000 Nye dempere og fjører, bilstein B8 sprint og m-tech fjører. Nye mansjetter foran. Nylig tektylert hjulbuer. Ny abs hjerne. Sportseter. Og såklart ny olje hver høst og vår, kjører på castrol 10-40 nå. Motoren går som ei klokke, dvs litt tikking i ventiler. Bruker ikke olje, nivået ligger rett under max merket som det gjorde da jeg byttet olje i vår. Ikke noe farlig rust, men bilen bærer preg av sin alder på 22år og har en del steinsprutskader. Bakre lyddemper er den som gsbildeler selger som effektanlegg, delenr: EFE30851622-6. Helt grei lyd, ikke noe vræle-anlegg. Står på vinterdekk pr i dag Tar seg veldig godt frem. Prisen kan diskuteres, men har du ikke penger så gidder du heller ikke å vise interesse for bilen. Pris 40000,- Bilder ligger her. http://www.e30.no/ix/index.html Send PM om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg