Hauso Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 God kveld. akkurat hatt bilen på bukker i en god stund, da jeg har fiksa diverse Eu-feil. Men jeg merka det når jeg satte den ned på hjula igjen at det piper som faen fra bakhjula. tror bare det er det venstre. Tok av trommlene, og det viser seg at det kommer fra Navet. Er det da et hjullager som er gåent da eller? Noen som har en idè? forrøvrig blei den Eu-godkjent på etterkontrollen:)
Charles Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Det gjør min å. Mistenker hjullageret. Du kan jekke den opp og snurre på hjulet og prøve og lokalisere lyden.
Fliid Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Er ikke stort annet i den regionen som kan ule. Så at hjullageret plutselig har tatt kvelden er en overhengende mulighet. Eneste jeg kan tenke meg er om du har foretatt en reparasjon på den aktuelle siden mtp feilene du har reparert, og dermed gjort noe galt. Er da vanskelig og gjette seg frem til hva som kan være feil da. Men om alt er på stell, så har du nok en hjullager jobb. Fin jobb det : )
bimmer-87 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 er ikke bremse bandet som subber inni trommelen?
Hauso Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Har riktignok bytta bremseband bak, og hjulsylindre og håndbrekkwire, på begge sider, men den piper med trommel på, og uten trommel. Spraya masse crc 5-56 inn mot navet, og pipingen forsvant. Dette er antakelig ikke varig, så bytter hjullager når jeg får lønn. noen som vet om dette er vanskelig? er man avhengig av trykkluft?
Fliid Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Er ikke avhengig av trykkluft. Søker du (lov å håpe at søkemotoren finner noe) så skal du finne en detaljert beskrivelse fra meg. Er nok flere og som har beskrevet denne jobben.
Hauso Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 herlig! bare vente på lønning nu, så blir det også bytta:) har hatt en heftig sjau på bilen i det siste! penere har den ikke vært på 19 år god natt:D
JoCCe Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Og bytte hjul lager kan være ett hælvette! Uten slag tersj har du nok ikke sjans om lagret har stått på en stund. Jeg brukte en hydraulisk jekk og jekka lagret mitt av, måtte ha 25tonn får at det skulle slippe, enda vi hadde varma lagret. Men det går Men forbered deg på noen timer skruing. Joachim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå