Slaesj Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 Har ikke prøvd kondensfjerner nei.. Kan det være det? Hadde ikke kommet som et sjokk akkurat om det bare var en slik bagatell
Slaesj Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Kan da si at kondensfjerner hadde ingen forandring.. Å i dag tok faktisk hele bakpotta fyr! Så inn i røret og det var rødglødene inni der.. Ingen som har noen flere tips?
RabiezZz Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 går den ok vis du bare gir litt gass? muligens tett kat?
Breitling Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 med tett katt vil den bare gå opp til et visst turtall,eller, at den vil dø ut hvis du prøver å gi full gass. Vil heller ikke gå an å "pumpe" opp turtallet på motoren. Var såvidt at min bil gikk på tomgang når katta var tett.
Slaesj Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 Har du prøvd annen veiv/kam-sensor? Har ikke prøvd kam/veiv sensor nei.. Får hive meg rundt å bestille disse ny å bytte
Slaesj Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 går den ok vis du bare gir litt gass? muligens tett kat? Eksosanlegget ble trykk-testet på automester , å det var ikke tett i følge dem.. Kan umulig være mye innmat igjen i kattene uansett snart Er jo daglig fyr i dem og bakpotta etter så bilen pøser på med bensin og alt tar sin vei inn i eksosen
Knuttis Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 håper du får noen lure svar på problemet ditt, for jeg har samme feilen selv. har snart prøvd det meste. veldig irriterende.. bilen går fint på høyt turtall, men på lavt virker det som om den drukner i bensin. begynner noen ganger og jage veldig på tomgang også, men hvis jeg kutter tenning en gang går den like fint igjenn..
Slaesj Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Da har vi samme problem.. Ja begynner å bli en del deler som er byttet uten noe hell... Update : Luft temp.føler byttet , ingen forandring.
montrealblue Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Da har vi samme problem.. Ja begynner å bli en del deler som er byttet uten noe hell... Update : Luft temp.føler byttet , ingen forandring. hei. føinne ut nå meir? Ke du syns om automester?
Slaesj Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Har ikke funnet ut noen ting nei.. Bestillt ny lambda , i håp om at det kan være den.. Men har egentlig ingen tro for at det er den Joooda , automester er ikke så værst.. Var ikke mye hjelp av de å få , men så hadde de aldri vært borti noe lignende før Kan ikke tro jeg er den eneste med bmw som har hatt et slikt problem? Må jo være noen som har hatt lignende problemer?
sLQvdal Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Hei Mats! Mener Jim Ove snakket om at kam-sensoren skulle vært byttet når han hadde bilen, men husker ikke om han byttet den.. Hør med han om han byttet den, hvis ikke er det vel bare å handle ny! Edit: Mulig det var veiv-sensoren, husker ikke.
jensemann23 Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 på min 318i ble bakpotta sykt varm en gang, og da var det defekt LMM
Slaesj Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Hei Mats! Mener Jim Ove snakket om at kam-sensoren skulle vært byttet når han hadde bilen, men husker ikke om han byttet den.. Hør med han om han byttet den, hvis ikke er det vel bare å handle ny! Edit: Mulig det var veiv-sensoren, husker ikke. Hei Jonas! Long time , no see! Det var bankesensoren han sa til meg , den ble byttet med engang jeg fikk bilen. Å har pratet med han og sånn ca. alle andre som har/har hatt bmw her på mo , å ingen har peiling på hva som feiler bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå