bimmer-fan Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Fysj så mye rust det kunne bli på en BMW. Dukker opp mer enn forventet, så det har blitt mer arbeid enn forventet. Noen er bare ikke verdige BMW-eiere. Kan enn ikke bare vaske og stelle bilen lit da!!!
BMW E36 coupe Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Tipper du har funnet litt rust i skjøten i golvet under baksetet å i skjermfestene inntil kanalene foran, å litt i golvet foran sjåfør setet? stemmer?
bimmer-fan Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 du er en virkelig kjenner av denne bilen du..?!
bimmer-fan Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 noen som har 1. sett 18x10 felger, og 1. sett 18x8,5 felger til meg
bimmer-fan Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Nei, ikke nok plass. Jeg fikk begynt på bilen, men det oppstår stadig "plassmangel-problemer" Så jeg satte igang å bygge garasje heller, så nå har jeg jobbet for fullt på garasjen, så dette skulle bli bedre! Er det noen som vil ta på seg en motor-bygg jobb her, holde til på sørlandet og kan fortell enn har skrudd på motor mer enn en gang. Jeg forlanger lit kvalitet liksom, jeg skal kunne åpne panseret, så folk kan se hva du har gjort! Ikke bare i garasjen med en rast motor etter en som tror han er mekaniker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå