Mister Bimmler Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Min gamle Touring begynner å dårlig på styrerespons ved bykjøring. Rattet returnerer tregt og jeg må korrigere en del ved rett-fram, sporing, helling osv. Ved parkering/manøvrering på fullt utslag rugger også forhjula et par cm sidelengs på aksen når jeg stopper helt opp. Har fått høre at castorforingene har mye å si for dette, hva mer påvirker de når bilen ruller? Bilen har gått 362kkm så det er nok grunnlag for å ta seg av et par ting. Spørsmålet blir hvilke komponenter jeg trygt kan skifte for å få tilbake kjøregleden? Stabstagforinger? Høyre fram sliter ellers skjevt på innsida, noe jeg har fått høre har med kule i bærebro å gjøre. Dekk og felger er gode, fjær/demp også. Jeg spør dere fordi verkstedet mitt ikke fant noe galt (...) og mente de ville måtte demontere for å se - og da er vi allerede godt nede i lommeboka.
dropze Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Jeg bytta, styrestag og alle foringer i forstillinga. + tok en 4hjuls kontroll. bilen blei nydelig etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå