Gå til innhold

328ia cab 1997 66000km Solgt!

Runet
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den prisen er altfor høy. Bilen er pen osv, mentror ingen vil kjøpe den for den prisen med den høye kilometerstanden

høy kilometerstand??? Bilen har jo såvidt trillet ut av garasjon jo! hva snakker du om?

Beklager, så helt feil her. Trodde det stod 645.000 km !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er nok verdt en del viss man ser på årsmod, km-stand og dokumentasjon på dette.. men tror nok den prisen du har sett blir noe drøy! Men en 140-150 er den kankje verdt :)

Håper på 150 ja. Må starte et sted...

Kan skrive under på at bilen ser fin ut :).

Trudde du kun holdt deg til mercedes eg :)

Nei, må prøve litt ulikt. Har Alfadilla for tida, men irriterande at det ikkje finst nyare med drift på bakhjula.....

Trur eg vil ha noko med V8 til vinteren, hehe

Du får stikke innom så du får prøvd caben :wink:

:shock: enig med jenesmann23, den km standen er det inget at klage på.

Meget pen 328, ikke ødelagt med en masse dilldall.

lykke til med salget, har du lust på en 328 coupe og en bunke cash så kan du skrive en pm :)

Takk for det :D

Må se om jeg finner en tråd om bilen din, men vet ikke helt hva jeg vil. Ser på stor BMW, MB S-klasse og Alfa hvis den rette dukker opp....

Beklager, så helt feil her. Trodde det stod 645.000 km !

Helt iorden! Jeg er ikke sinna 8):D

Bilen er nå nettopp kommet fra legen med nye oljer og filtre. Tok også kassa da jeg ikke stoler på disse livsløpoljene. Det var iallefall bare tull på MB.

Har forøvrig en Porsche Panamera Wannabe 4-dørs Grand Tourissimo til salgs også, hehe..:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18393306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist noe ikke blir solgt er de alltid prisen de er noe i veien med dessvere.

Folk kjøper de rareste til riktig pris..

Du har nok rett i det ja, men hvis bilene er spesielle nok, er det ofte tolmodighet som skal til. Nå er ikke dette akkurat en sjelden bil, men vi får se....Lagrer den nok til våren istedet for å selge til oppkjøperpris 8):wink:

Begynner å bli sent på sommeren......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...