sion Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hei! Har et problem med sentrallåsen her : -For å låse igjen/opp bilen må jeg vri om nøkkelen/presse låsepinnen ned 2 ganger for at dørene skal låse seg. -Alle dører utenom passasjer framme vil låse seg. Men den kan ÅPNES sammens med de andre, da alle går 2 ganger opp og ned først. -Har sjekket ledningene i bakdøra, der var det mye tull, skjøtet lednignen ordentlig sammen igjen, men det hjalp ikke. -Har tatt ut innmaten på passasjer-døra så har jeg sjekket ledninger,låsemotor og div. *Innv. i døra så er det en GULL-krok som er hektet på låsemotoren fordi den som får låse-pinnen til å gå opp og ned. Ved å manuelt trykke ned låsepinnen, får jeg låst døren. Men ved å dra i den GULL kroken i den retning låsemotoren skal dra den i (mot meg feks): så har jeg ikke sjanse i havet til å dra den helt mot meg dit den skal for at den er låst,klarer bare like mye så man ser låsepinnen går 2mm ned, like mye som låsemotoren klarer. Ved å låse døren med låsepinnen først , og så skyve GULL-kroken fra meg( som åpner døren) går helt fint. Akkurat det motoren klarer også. For når jeg låser alle dører med nøkkelen så beveger låsepinnen seg (passasjer-døren) 2mm opp og ned i takt med de andre låsepinnene som går HELT ned og opp. Håper dere forstår ellers skal jeg prøve å forklarer meg bedre.
bimmer-87 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 har dette problemet på min og, håper det kommer svar=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå