OOTT Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hei, vifta til varmeapparate funker ikke, hvis jeg kjukobler den så funker den på flatt jern men ellers er den helt dø.. har tatt meg en tur inn i dashborde men fant ikke noe å pille på, har hørt at det kan være motstanden men hvor ligger den og hvordan ser den ut?
Arimanni Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Ligger nokre motstander der som kan vere gått. Har samme problemet på det treskverket eg kjører no. Og denne skulle btw vert på teknisk
OOTT Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 ja det er noe dritt, når det begynner å regne så er hele bilen bare dogg.. ingen som kan hjelpe?
-Vegard- Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 nr to her som er gåen vil jeg tippe. Du må sjekke hvilken farge det er på din før du kjøper ny.
OOTT Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 okei, vet ikke helt hvordan den ser ut eller hvor den ligger?
Arimanni Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Har aldri skrudd det opp på E34, men rekner med det er ein liten "boks" med ein ledning som går igjennom. Og inni der ligger det vel nokre små motstander som må skiftest.
Radeon Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Hørt rykter om at du fikk hjelp av en proff en her???
OOTT Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 hehe tok en tur opp til "radeon" og han ordna det på ett blonk, takk for hjelpa (det var motstanden som var probleme og nå sviver vifta som aldri før )
Glys3r Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Veit du hvor den motstanderen satt henn? Jeg har samme problemet som du hadde, og jeg finner ikke motstanderen:( Mvh Kim:)
Radeon Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 På de noen modeller sitter den rett opp fra høyrebeinet på førersiden bak et deksel. Er den ikke der så sitter den "innfelt" på passasjersiden nesten innerst inne ved venstre beinet bak deksler der og. Har ikke bilder av den, men kansje OOTT kan ta et hvis du ikke finner ut av det.
OOTT Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 hvis det er noen som trenger det kan jeg ta noen bilder og legge de ut
Iceybear Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 gjør det, takk... vi skulle gjerne hatt en samletråd med bilder hvor folk har motstandene til varmeapparatene sine... veldig valnlig problem.. min funker bare på hakk 4, 3serie E36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå