Gå til innhold

varmeapparat funker ikke.. bmw e34 520i 89mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vifta til varmeapparate funker ikke, hvis jeg kjukobler den så funker den på flatt jern men ellers er den helt dø.. har tatt meg en tur inn i dashborde men fant ikke noe å pille på, har hørt at det kan være motstanden men hvor ligger den og hvordan ser den ut?

Skrevet

Ligger nokre motstander der som kan vere gått.

Har samme problemet på det treskverket eg kjører no.

Og denne skulle btw vert på teknisk :)

Skrevet

Har aldri skrudd det opp på E34, men rekner med det er ein liten "boks" med ein ledning som går igjennom. Og inni der ligger det vel nokre små motstander som må skiftest.

Skrevet

hehe tok en tur opp til "radeon" og han ordna det på ett blonk, takk for hjelpa :wink: (det var motstanden som var probleme og nå sviver vifta som aldri før :D )

• 2 weeks later...
Skrevet

På de noen modeller sitter den rett opp fra høyrebeinet på førersiden bak et deksel.

xlay5w4ai3ixw3mg9ocu.jpg

mrqazlhe8s95nehetfb8.jpg

Er den ikke der så sitter den "innfelt" på passasjersiden nesten innerst inne ved venstre beinet bak deksler der og. Har ikke bilder av den, men kansje OOTT kan ta et hvis du ikke finner ut av det.

Skrevet

gjør det, takk... vi skulle gjerne hatt en samletråd med bilder hvor folk har motstandene til varmeapparatene sine... veldig valnlig problem.. min funker bare på hakk 4, 3serie E36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...