Solesvik Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Heisann. Har kjøpt meg stag som jeg har festa mellom fjørtårna. Det gikk greit på og passet perfekt. Men når jeg lukker panseret så tar det oppi, og jeg må bruke kraft for å få det igjen, da kommer det en veldig liten, men synlig bul. Noen idéer om hvordan jeg kan unngå dette problemet? Bøye ned staget? Har også kjøpt meg nye speedometer skiver. Fått de på og alt ser bra ut. Eneste jeg mangler nå er å koble strøm til dimmeren/fargebryteren. Hvor kan jeg finne en + og - som jeg kan koble den inn på? Lette etter ledningskart på nettet, men ingenting å oppdrive. Svar så fort som mulig, vil helst ha alt på plass før sola forsvinner! Tusen takk på forhånd
Ellingx3 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Fiksa stag nå, Solesvik smadra det ned med hammer. Trenger bare litt elektrisk hjelp nå. Hvor kan han koble + og - kablene? Nær speedometeret
knut_olestad Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 + og minus finnes jo på tenninga? Eventuelt på stereoen?
Solesvik Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Har aldri fikla med det før. Hvordan kommer jeg til der? Bare fjerne panelene? Kan jeg ødelegge noe om jeg begynner og koble på flere ledninger der eller? Kommer ikke til stereoen fra Speedoet tror jeg. Kan prøve
knut_olestad Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Finn noen i nærheten som kan litt elektrisk, jeg suger på sånt i allefall, god på teori, men elendig på praksis
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 kan denne sida hjelpe deg på vei kanskje ? http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm da har du iallefall elskjema
Solesvik Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Takk for svar Ja, godt mulig det elskjemaet er til hjelp. Men står ikke farger, er jo sikkert 20 ledninger der med forskjellige farger, så vet ikke hva som er hva, men nå vet jeg iallefall at det går an og koble + der med speedo.
Solesvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Finner faen ikke ut av det Har knipsa noen bilder, det må da være noen som kan peke og si den og den kabelen vil fungere? Kabel som går inn i speedometeret. Kablene som skal føre strøm til det nye speedometeret (dimmer&fargeendrer) Det nye speedometeret med mørke krom ringer
Solesvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Tok bilder med iPhonen, har ikke autofokus, så ble ikke så stor suksess.
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 du kan hente strøm i fra sigarettenneren eller du finner plussen som går til lysbryteren på venstre side av rattet
Solesvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Prøvde å dra ut sigarett tenneren, men little luck. Må nok skru av hele dashbordet Har kikka under der med lysbryteren, men der sitter det bare en boks, det går en 0,5mm svart ledning inni boksen.
Solesvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Nå kom jeg meg inn til sigarett tenneren. Skal knipse et par bilder, kansje jeg finner ut av det selv også. BRB
Solesvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Vil tro det er den brune og den svarte. Men om jeg har rett, hvilken er + og hvilken er - ? Hvor skal jeg koble til den svarte og den røde fra speedo? Sigarett tenneren er nede til venstre.
Solesvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Går en rød/svart og en Brun inni sigarettenneren. Lenger oppe på de så går det ut en tynnere svart/rød ut av den tykke svart/røde og en tynnere brun ut av den tykke brune. Skal jeg koble meg på der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå