Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Har kjøpt meg stag som jeg har festa mellom fjørtårna. Det gikk greit på og passet perfekt. Men når jeg lukker panseret så tar det oppi, og jeg må bruke kraft for å få det igjen, da kommer det en veldig liten, men synlig bul.

Noen idéer om hvordan jeg kan unngå dette problemet? Bøye ned staget?

Har også kjøpt meg nye speedometer skiver. Fått de på og alt ser bra ut. Eneste jeg mangler nå er å koble strøm til dimmeren/fargebryteren. Hvor kan jeg finne en + og - som jeg kan koble den inn på? Lette etter ledningskart på nettet, men ingenting å oppdrive.

Svar så fort som mulig, vil helst ha alt på plass før sola forsvinner! :D

Tusen takk på forhånd :)

Skrevet

Har aldri fikla med det før. Hvordan kommer jeg til der? Bare fjerne panelene? Kan jeg ødelegge noe om jeg begynner og koble på flere ledninger der eller? Kommer ikke til stereoen fra Speedoet tror jeg. Kan prøve

Skrevet

Takk for svar :) Ja, godt mulig det elskjemaet er til hjelp. Men står ikke farger, er jo sikkert 20 ledninger der med forskjellige farger, så vet ikke hva som er hva, men nå vet jeg iallefall at det går an og koble + der med speedo.

Skrevet

Finner faen ikke ut av det :(

Har knipsa noen bilder, det må da være noen som kan peke og si den og den kabelen vil fungere?

qct5ztb8lqsfh78e2wri.jpg

Kabel som går inn i speedometeret.

vzdi9w0qmvciwpue4spb.jpg

1x6mig64xiqpf0uek1rw.jpg

0zdyhrwndqbund7q9vq2.jpg

Kablene som skal føre strøm til det nye speedometeret (dimmer&fargeendrer)

um4o6hs8hbtmn7qsp39q.jpg

Det nye speedometeret med mørke krom ringer

j6gtihva8ehmwc0mmbqe.jpg

Skrevet

Prøvde å dra ut sigarett tenneren, men little luck. Må nok skru av hele dashbordet :P

Har kikka under der med lysbryteren, men der sitter det bare en boks, det går en 0,5mm svart ledning inni boksen.

Skrevet

Vil tro det er den brune og den svarte. Men om jeg har rett, hvilken er + og hvilken er - ? Hvor skal jeg koble til den svarte og den røde fra speedo?

6wp85q483r2iyz78c766.jpg

Sigarett tenneren er nede til venstre.

Skrevet

Går en rød/svart og en Brun inni sigarettenneren. Lenger oppe på de så går det ut en tynnere svart/rød ut av den tykke svart/røde og en tynnere brun ut av den tykke brune. Skal jeg koble meg på der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...