sufii Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hei, i dag så prøvde jeg å finne ut hva problemet med bilen min var, men fant ut ingenting. Problemet er at clutchen er helt motstandsløs og vil ikke samarbeide. Når bilen er slått av så går det ann å sette den i alle 5 girene, men når bilen er på så går det ikke an å sette bilen i gir. Bilen har stått stille i snart litt over 2 år. Skal prøve igjen på søndag, så trenger hjelp så snarest mulig. Så kan noen som har erfaring fra dette område være så snille å hjelpe meg ut av denne knipen. Takk for all svar på forhånd !
320it Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 sjekk nivået på tanken først. prøv å luft clutchen. eventuelt kan det være gåen slavesylinder.
sufii Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 sjekk nivået på tanken først. prøv å luft clutchen.eventuelt kan det være gåen slavesylinder. Tanken har en grei nivå med bremseveske, men prøvd å lufte clutchen, men hjelper ingenting. Hvordan kan jeg forsikre meg om at det er slavesylinderen som er gåen? Takk for svar
MortenM3 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 jeg hadde det samme problemet, slavesylindern som var synderen der..
sufii Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 jeg hadde det samme problemet, slavesylindern som var synderen der.. Hvordan løste du problemet? Fortell akuratt det du gjorde, steg for steg.
bue Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Ta ned girkasse, skift slavesylinder og sett i girkasse igjen, ganske enkelt, bare mye arbeid..
///MPower Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 girkasse trenger IKKE tas ned for å bytte slavesyl.
sufii Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 girkasse trenger IKKE tas ned for å bytte slavesyl. Er det vanskelig arbeid ? eller er det fort gjort?
320it Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 det er så enkelt som 2 skruer + slangen inn på sylinderen. fort gjort.
sufii Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 det er så enkelt som 2 skruer + slangen inn på sylinderen.fort gjort. Hmm, høres enkelt ut, vanskelig å finne frem til denne slavesylinderen?
jensemann23 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 veldig lett å se slavesylinderen. Du må jo ha sett den hvis du har luftet clutchen din.! hvis du ikke har sett den har du ikke luftet clutchen, for lufteskruen sitter på slavecylinderen!
320it Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 veldig lett å se slavesylinderen. Du må jo ha sett den hvis du har luftet clutchen din.! hvis du ikke har sett den har du ikke luftet clutchen, for lufteskruen sitter på slavecylinderen! og den sitter på venstre side av girkassa.
sufii Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 veldig lett å se slavesylinderen. Du må jo ha sett den hvis du har luftet clutchen din.! hvis du ikke har sett den har du ikke luftet clutchen, for lufteskruen sitter på slavecylinderen! Da har jeg ikke luftet clutchen. Men det må jo være en grunn til at clutchen sluttet å funke, så det hjelper ikke å lufte clutchen, er like greit å bytte slavesylinderen med engang. Eller hva?
sufii Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Selg bilen til meg isteden bilen er ikke til salgs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå