Gå til innhold

problemer med forsterkere'n

Anbefalte innlegg

kobla til forsterkeren her om dagen men får ikke et pip ut av den, står å lyser rødt altså safety lampa elelr noe, har alt av kabler kobla riktig å ingenting gnisser mot værrandre osv, har prøvd 3 forskjellige forsterkere. å viser det samme på alle sammen, noen som har noe kunskap om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fikk rødt lys første gangen jeg koblett opp forsterkeren, det var pga jordinga, var ikke sjikkli kontakt.

Det kan også være en kortsluttning i en høytaler....

Prøvt og skrue den på uten att du har høytalere koblett til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fikk rødt lys første gangen jeg koblett opp forsterkeren, det var pga jordinga, var ikke sjikkli kontakt.

Det kan også være en kortsluttning i en høytaler....

Prøvt og skrue den på uten att du har høytalere koblett til?

ja kobla til uten høytallere i stad fortsatt rødt lys:( har prøvd 3 forskjellige - koblinger, har prøvd minusen på batteriet oxo-.- lyser rødt hele tia:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kobla til forsterkeren her om dagen men får ikke et pip ut av den, står å lyser rødt altså safety lampa elelr noe, har alt av kabler kobla riktig å ingenting gnisser mot værrandre osv, har prøvd 3 forskjellige forsterkere. å viser det samme på alle sammen, noen som har noe kunskap om dette?

bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig jording, husk att jordings kabelen skal være så kort så mulig.. batteriet e den dårligeste plassen å ta jording fra.

prøve med en kort minus da:P

funker forstatt ikke:( kan det ha noe med høytalerene å gjøre? skal jo egentlig ikke ha det:S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan ha noe med høytalerene og jere....er det kortsluttning vill forsterkeren gå inn i "protection".

for de høytalerene jeg har er det 4 minus 4 pluss perr høytaler. simpleste måten å koble det er jo over værrandre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan ha noe med høytalerene og jere....er det kortsluttning vill forsterkeren gå inn i "protection".

den gikk inn i protection, men har kobla om alt av ledininger så håper virkelig den driten funker nå;D gir beskjed senere:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...