aloebiz.net Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Er ikke dette å få tak i?? Vil ha M-ratt, men vil ikke miste min elskede rattvarme <3
sveinis Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Er ikke dette å få tak i??Vil ha M-ratt, men vil ikke miste min elskede rattvarme <3 Bumper denne gamle tråden jeg, da jeg lurer på det samme. Har søkt litt rundt, men finner ikke noe klart svar.
sdw Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Ifølge det jeg har hørt kunne man ikke velge rattvarme i kombinasjon med m-sportratt, og det kom hverken originalt eller som ekstrautstyr på m5.
RS-Heggem Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Du får desverre ikke oppvarmet sportsratt nei.
sveinis Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Fillern. Da frister det litt mindre å skifte ut rattet. Et alternativ er jo å montere varme for motorsykkelhåndtak i rattet, men blir vel kanskje litt vanskelig å få splitta opp skinnet og få montert dette uten at det ser rart ut etterpå.
RS-Heggem Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Er jo mulig du får de gutta fra polen på ebay til å gjøre det. De skifter jo skinn på rattet ditt om du sender inn. Men om du monterer sportsratt i bilen din, er jeg sikker på at du fort glemmer du ikke har varme..
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Men om du monterer sportsratt i bilen din, er jeg sikker på at du fort glemmer du ikke har varme.. Det tviler jeg på. Varme i ratt er verdens beste oppfinnelse, rett etter kaffetrakteren. Skulle selv bytte til sportsratt, men etter å ha opplevd den fantastiske komfort man får ved et oppvarmet ratt, blir det ikke aktuelt.
Simentp Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Men om du monterer sportsratt i bilen din, er jeg sikker på at du fort glemmer du ikke har varme.. Det tviler jeg på. Varme i ratt er verdens beste oppfinnelse, rett etter kaffetrakteren. Skulle selv bytte til sportsratt, men etter å ha opplevd den fantastiske komfort man får ved et oppvarmet ratt, blir det ikke aktuelt. Blir ikke dette klamt i lengden?
Lommelom Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Men om du monterer sportsratt i bilen din, er jeg sikker på at du fort glemmer du ikke har varme.. Det tviler jeg på. Varme i ratt er verdens beste oppfinnelse, rett etter kaffetrakteren. Skulle selv bytte til sportsratt, men etter å ha opplevd den fantastiske komfort man får ved et oppvarmet ratt, blir det ikke aktuelt. Samme sier jeg har virkelig lyst på og bytte ut mitt ratt i M-ratt men vil ikke miste varme i rattet siden jeg mest sannsynlig skal bruke min E39 til vinterbil når den blir ferdig. Og da er det helt kanon.Nesten bedre en kjærringa.
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Blir ikke dette klamt i lengden? Klamt? Slår jo av varmen når fingra har sluttet og være blå. Rattvarmen er nok unødvendig om man bare bruker bilen midt på sommeren, men det skal ikke være veldig kaldt i lufta, før man setter pris på å kunne sette seg i bilen og varme fingrene på rattet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå